Ivf/FET Töserna 2012
Hm, de ringde från kliniken och mina prover visade på lite för låga hormonvärden så jag får höja min gonal-f dos till 225 från 150. Är detta något jag bör oroa mig över?
Hm, de ringde från kliniken och mina prover visade på lite för låga hormonvärden så jag får höja min gonal-f dos till 225 från 150. Är detta något jag bör oroa mig över?
Jag har nu gjort mitt vul, 7 stora äggblåsor. Lämnade blodprov och ska i eftermiddag få veta när jag ska ta sista sprutan
Jag måste köra på 225 dosen under helgen och ska göra en till koll på måndag med VUL och blodprov. Så äggplock blir troligtvis på torsdag eller fredag nästa vecka.
Segt....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!
På onsdag är det dags, jag bara skakar. Började, efter jag lagt på, att skratta och sedan storgrät jag en bra stund.
Äggmognadsspruta ikväll kl 20 och sedan ska vi infinna oss i falun på onsdag kl 08.00. Fy så nervös jag är
Återinsättning på fredag om det är färre än 5 ägg som kan odlas och på måndag om det är fler än 5 ägg.
allt detta sker mitt i en hemtenta, tror ni jag har svårt att koncentrera mig på den?
Dum fråga kanske, men är det mjuka kläder som gäller inför äggplocket? Tänkte på att det kanske är skönast efteråt?