• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

HejsanSkrattande

Här samlas vi som kämpar få ett fint Plus

Vi är egentligen några stycken som startar upp den här tråden, Men bara en av oss kan ju stå
    som tråd startare och fick då färfrågan om jag ville starta upp en ny tråd.

Vi kämpar peppar stärker svarar på frågor och undringar o finns där för varandra.

Alla är välkomna in att följas åt mej oss.
    Vare sej du 
    ska står i kö till ivf
    ska påbörja/håller på med ditt första ivf
    eller är på andra tredje eller fjärde 
    eller håller på med FET.

Vi har alla olika historier varför vi hamnat i Ivf karusellen.
    Vissa är ofrivilligt barnlösa,Vissa sekundära och vissa kämpar för syskonförsök.

Bakomliggande moment varför de inte tar sej finns många.

Vi är ett glatt gäng här inne som kommit varandra närmre o peppat varandra nu sen redan slutet av 2011.
    Vi hoppas mer vill följas oss åt under denna resan.

Vi hoppas på många fina Plus
    och många finaGravid
    Sen få se ett liten
     Hjärta slå
    och snart en liten Baby 

SoligVälkomna in till oss.Solig

• Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012
  • Lillan15

Csillag: Fy f*n vad livet är orättvisst. Tänker på dig! Varför skall det vara så svårt att bli gravid? {#emotions_dlg.flower}
    Vill inte ens tänka på min kompis som bara behöver se en karl så blir hon gravid... hon har 2 barn med olika pappor. Vi måste stötta varandra här i tråden, jag gillar Er. Det är ju bara ni som förstår vad man går genom. Krya på dig vännen. 

• familjenekberg

Csillag

Fan vilken skitdag, så jävla orättvist håller tummarna så hårt jag kan att det tinade överlever och du får börja ruva. Massa kramar.

• familjenekberg

Så lycklig vid kollen i dag såg allt bra ut och ett hjärta slog, helt underbart.

Csillag

Hur har det gått för dig, har tänkt och tänker på dig håller så hårt i mina tummar för din skull. Kram

• Odessa

Familjen Ekberg: men fantastiskt, stort grattis!

Csillag: ånej vilken fruktansvärd otur!! Tusen kramar till dig, hoppas frysförsöket gick bättre. Tänker på dig och håller tummarna!!!

• Make your own kind of music

Csillag: Så ledsen för din skull. GråterTänker på dig. Styrkekram.

Familjen Ekberg: Men gud så rolig att höra att allt såg bra ut! Solig 

Själv väntar jag och väntar på att fröken röd ska dyka upp... Den är så himla oregelbunden. 34 dagar sen min senaste mens första dag men det är inget konstigt alls för att vara mig. :) Har dock anat en lite frustration från CU där de vill veta på ett ungefär när den ska dyka upp. Inte den blekaste svarade jag... men gav dem en "mellan tummen och pekfingret" med ett spann på en och en halv vecka.
    Vill att den ska komma NU så jag kan få börja på ett nytt försök!!! 

• Mandelmumsa

Nicali: Vad är EA?

Make your: Har du testat negativt eller hur var det?

Csillag: Nä, fy vad hemskt! Har du lyckats med blastoodling förut?

Ekberg: Gud va härligt att allt såg fint ut och att du till och med fick se hjärtat!!!

• Make your own kind of music
    Mandelmumsa skrev 2012-05-29 18:20:43 följande:
    Nicali: Vad är EA?

Make your: Har du testat negativt eller hur var det?

Csillag: Nä, fy vad hemskt! Har du lyckats med blastoodling förut?

Ekberg: Gud va härligt att allt såg fint ut och att du till och med fick se hjärtat!!!
    Nej, det blev aldrig något ET förra gången.
    Nu väntar jag bara på mensen så vi kan få påbörja ett nytt försök. Känns som den är på gång så det blir nog inom de närmsta dagarna.

Hur går det själv? 
  • Csillag

Hej flickor.

Orkar inte skriva allt...

Blev ruvare i slutändan mn inga bra förhoppningar alls..
    bära lr brista hette de..

Förklarar mer imon.
    Ska lägga mej nu.
    Ont i huvet av allt lipande idag.

• Mandelmumsa

Make your: Jodå, jag är än så länge en lyckligt ovetande ruvare på dag 3 :) Går väl in i den tyngsta ruvarveckan på fredag eller så..

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012