LnH skrev 2012-10-01 14:39:35 följande:
Tack!!!
Jo det kanske kommer att kännas bättre med tiden och vi kanske också får ett plus men just nu så känns allt så hopplöst. Innan så kändes det som jag blev gravid om jag ens tittade på en man och nu så fungerar det inte. Det känns så surt! Det kanske är karma...
Det lutar nog åt att vi göra alla gratis försök, som vi har kvar för att om jag vänder på situationen så skulle jag fortsätta tills det fungerade ifalll det var jag som inte hade några barn. men om det inte blir något av de försök vi har kvar så kommer jag säga stopp. Då har vi i alla fall lagt ut över 60 000 för 2 färskförsök och 1 1/2 fet. Plus då har vi hunnit med 3 Färskförsök genom landstinget och de ev,.FET som blir. Fungerar inget av dessa försök då så ger jag upp och då kan inte min make komma och säga att jag inte har gjort allt i min makt som går att göra för att det ska lyckas. Då kan han inte vara bitter på mig...men hoppas att det kommer att fungera med ett FET och att åtminstone 1 av de embryon vi har i frysen överlever upptiningen.
Haha känns som om hela jag är upp och ned, ena stunden känns allt bra och den andra så känns det helt annorlunda...jag som brukar vara mera jämn i humöret..
Måste säga ändå att jag förstår verkligen att det måste ta emot extra mycket för dig som gör det mest för din mans skull.
Mycket starkt, fint och osjälviskt av dig att fortsätta försöka.
Sen så, när ni väl lyckats och ni har er lilla knodd så kommer du bergis att känna att allt var värt det, och som Csillag skriver, när man väl har det där plusset och man har börjat få lite mage så är det näääääästan så att man glömt bort allt jobbigt man gått igenom :) SÅ värt det.
På fredag ska vi på vårt första RUL.
Håll tummarna att allt ser bra ut!
Och att vi får en läkare som går med på att berätta vilket kön det är.
Jag vill veta då jag känner redan nu att jag har en relation till vårt kommande barn.
Jag vill säga han eller hon. Inte Den när jag pratar om min bebis i magen :)
Sen spelar det ingen som helst roll om det är en han eller hon. Men jag vill veta.
Jag tror för övrigt att det är en han ;)