Ivf/FET Töserna 2012
csillag, woohoo!!! :D Vad roligt! Nu blir det bebis.
csillag, woohoo!!! :D Vad roligt! Nu blir det bebis.
Det ska bannemej vara vårat år i år!
Idag har dom lovat på Huddinge att läkaren ska gå igenom remisserna. Så hoppas verkligen att den skickas vidare till CvL, SNABBT!
Nu orkar jag inte mer.
Ringde ju Huddinge förra Måndagen för att höra när det händer något med våran remiss.
Dom 'lovade' då att läkaren skulle komma tillbaka och gå igenom remisserna på Torsdagen, förra veckan.
SKickade ju som sagt Mail till CvL i Fredags och dom hade ju inte hört något.
Ringde upp Huddinge åter idag igen, och jag orkar inte.
Papprerna ligger fortfarande på läkaren skrivbord och inget alls har hänt.
Och jag får till svar, när jag blir helt uppgiven och så att "ja, jag förstår".
Eh, tror inte alls att du förstår. Känner jag bara då.
Nu tycker jag det här tar alldeles för lång tid.
Csillag,
Ja! Är helt matt och jag en helvetesdag idag och allt går bara åt helvete känns det som. Ursäkta mitt språk. Men idag är jag så himla ledsen. Min sambo har fått trösta mig ordentligt idag.
Nej tycker inte att dom har rätt att säga att dom förstår hur det känns. Och sen "ha is i magen så kommer en bekräftelse inom några veckor ska du se" min is i magen är smält vid det här laget!
Tack för att ni finns här!
Csillag, jag sa ifrån och det st då hon sa att hon förståååår! Är mest butter nu iaf vi inte får börja först i höst. Då blir jag deprimerad!
Vad kul med flera! Välkomna!
Familjenekberg, vad roligt att du gått på CvL-kliniken. Det är dit vi också bett om att få komma! Älskar personalen där. Hur tyckte du dem var vid erat IVF? Hört många som lyckats på första hos dem!