• Vincents mamma

Ivf/FET Töserna 2012

Jag har också mått riktigt illa båda gångerna med crinonen så att jag trott att jag varit gravid! Det misstaget ska jag inte gör om!! Jo man blir ju så irriterad varje gång dom säger att att ser så bra ut! Ni har så bra chanser, allt är så toppen fint! Bra att dom är positiva men ibland blir man ju bara irriterad på det! Om nu allt är så bra, varför tar det sig inte?!! Grrr tur att man har er och klaga lite på :)

• Vincents mamma

Det har nog varit samma för mig! Mått bra typ 1 vecka och sen har det kommit sen har det suttit kvar typ 2-3 dagar när jag slutat med dom!

• Vincents mamma

Än är det ju inte över men jag vet precis hur det känns! Lyckas inte vårat Fet nu så blir det helt nytt ivf för oss åxå

• Vincents mamma

Förstår hur du tänker! Ända gången jag har plussat var med sonen och det gjorde jag redan på ruvar dag 9 med en 2 dagars, men det är olika för alla!

• Vincents mamma

Jag testade för att jag var så nyfiken och fick 1 svagt plus så då testade jag dagen efter och då var det lite starkare, kände inga symtom mer än biverkningar från vaggisarna

• Vincents mamma

Csillag: hur går det? Testat nått mer? Själv går man bara och väntar på tisdag! Kl 13:00 är den nya magiska tiden då förhoppningsvis en liten fin eskimå ska flytta in igen!

• Vincents mamma

Jaha då ska man bli ruvare idag igen om allt går som det ska! Vet inte riktigt hur jag känner mig, känns som om man har börjat tappa hoppet tror jag :( hur håller ni andra hoppet uppe?

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012