Snölängtan skrev 2012-11-13 20:35:56 följande:
Det var kanon att du hade koll på var listan fanns. Måste erkänna att jag inte hade orkat sitta och leta...
Men hur är det med dig, Csillag? Blödningarna och läckande fostervatten, är det "paus" med det nu?!? Hur växer din mage och "groda"? Stor kram!
(Själv var jag hos BM igår och jag har tur då magen verkar växa som den ska.)
Haha jag ahr ju inte så mycket att göra just nu...vicka på tårna börjar bli riktigt booooooring nu

Ligger fortfarande på sjukhuset, blödningar titt som tätt från moderkakan.
Fostervattnet verkar dom fått bukt på för tillfället,sipprar,mn ytterst lite så de känns ju skönt.
Beror ju säkert på att jag ligger i en säng hela dagarn ao vickar på tårna.
Magen har inte växt nått när dom mätt SF måttet mn jag tycker sj att de känns som magen ändå blir störe..
Tillväxt UL visade en bebis på -44% i storlek så de va ju inge bra tyvärr.
Ska göra ett nytt nästa vecka igen.
Dom säger att dom tror att grodan skulle kunna överleva viktmässigt om den föds nu,Mn de ligger på gränsen verkligen.
Varje dag e en milstolpe säger dom.
Om inget visar bättring så ska Dom ska ge grodan lungvidgande i helgen för att förbereda ev nedkomst.
Börjar moderkakan släppa mer lr fostervattnet tryter fortare 'än de hinner fyllas på så måste dom plocka ut min groda.
Då vågar dom inte chansa längre.
Har diskuterat permission i helgen mn beror helt på hur de ser ut säger dom.
Vore skönt att få komma hem o kramar med familjen lite,"slippa" sjukhuset o allt de sterila o alla vita rockar o väggar.,
Man blir ju inte direkt pigg o glad av att ligga här..lite färg skulle ju inte skada.
Gick in i 27+0 nu så de känns skönt att de går framåt iaf.
Va skönt att höra din mage växer som den ska.Allt ser bra ut annars oxå?
Vilken vecka e du i nu???