• Csillag

Ivf/FET Töserna 2012

skånetjejen skrev 2012-11-12 17:54:59 följande:
    Csillag tänker på dig !! hoppas allt blir bra många kramar 
    TACK gumman
  • Csillag
    enäggs81 skrev 2012-11-12 17:59:46 följande:
    jag kan vara ruvare igen om ca 2 veckor med en eskimå ;) får göra FET direkt nu efter vårat misslyckade ivf!;)
    Håller tummarna att de ska gå vägen denna gången!!!
  • Csillag
    Tant Groda skrev 2012-11-12 13:45:42 följande:
    Jag är gravid. Fick positivt test idag. UL om två veckor.
    GRATTIS
  • Csillag
    Odessa skrev 2012-11-08 20:19:00 följande:
    Csillag: tänker på dig och hoppas allt kommer gå bra!
    TAck bästaste du
  • Csillag
    Lillan15 skrev 2012-11-08 20:30:01 följande:
    Grattis i efterskott! Tänker på dig till och från. Har följt din graviditet så gott som hela vägen. Kram  och lycka till!
    TACK gumman.
    Hur går de för dej? 
  • Csillag
    Make your own kind of music skrev 2012-11-09 03:33:34 följande:
    Du är så tapper Csillag! Jag kan gnälla och tycka väldigt synd om mig själv för att det tagit mig och min man fem år och fem hela ivf att nu vänta barn. Men så vet jag att det finns par som du och din man och även andra par här inne på fl som fått/får kämpa med så mycket mer! Då får jag perspektiv. Och även hopp har DU gett mig! Efter vårt fjärde försök trodde jag seriöst att det var kört för oss. I April/ maj i år var det om jag ej minns fel. Då fanns du där Csillag och peppade och uppmuntrade och sa åt mig att det inte var kört. Att jag inte skulle ge upp. Och det var ju inte heller kört :) Så TACK!!!! Jag tänker mycket på er och er lilla i magen. Hoppas så att allt ska bli bra för er i slutändan, även om det är tufft nu! Massor med styrkekramar!!!
    TACK gumman, både för allt stöd o fina ord.

Hoppet e de sista som överger än.Denna resa e aldrig lätt,gäller att ha huvudet uppåt o fötterna på jorden o kunna stå på sej.
    Man lär sej mer o mer under åre,n.'Viktigaste e att aldrig ge upp.
    Vi ska alla lyckas!! 
  • Csillag
    Någon som vill gå tillbaka till sida 287 o kopiera våran lista o lägga in den på nytt.
    Behöve uppdateras o min dator vill inte som jag vill. 
  • Csillag
    Fidelis ad urnam skrev 2012-11-13 14:00:37 följande:
    jag tog ett sådant som ska ge gravid/inte gravid. Men det visade inte gravid. Antingen är det för tidigt för ett sådant, stod att man bör testa från BIM dagen eller tidigast 4 dgr inna, eller så är det andra inte positivt. SÅ vi får se. 
    ja de e nog olika från person till person.
    Jag fick enbart positiva utslag på Clear Bliue Digital o dom andra va tokplanka. 
    Testade positivt ruvardag 4 med blastocyst mn jag har alltid plussat tidigt

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012