• Anonym (Uppland)

    Ärligt om kukar

    Var och varannan tråd här verkar ju handla om kuken så varför inte fortsätta på den inslagna vägen. Det som ofta har förvånat mig när kukutseende och storlekar diskuteras så skyndar ofta tjejer här sig att förklara att dom hellre väljer en mindre kuk på en bra älskare än en stor kuk på en dålig älskare. Ungefär som om teknik och färdigheter som älskare avtar med antalet cm. Så om vi tänker oss följande:

    Du väljer mellan två killar. Dom är precis lika snygga, lika heta, lika långa och lika kroppsbyggnad. Dom är lika ömsinta, lika handfasta, lika bra älskare med allt vad det innebär i teknik m.m.

    Den ena har en liten kuk på 13 cm och 10 cm grov
    Den andra har en större kuk på 17-20 cm och 13-15 cm grov.

    Hur väljer du? 

  • Svar på tråden Ärligt om kukar
  • Anonym
    Inchthing skrev 2012-03-05 16:43:47 följande:
    Ja tyvärr, antingen är personen i frågan bara uttråkad och vill jävlas, eller har han stora problem och då tycker jag ärligt talat synd om personen
    Jag vill inte jävlas, säger bara hur det är och ja, jag föddes defekt och kvinnor tycker man är mindre värd pga det.
    Hur kan man inte bli "psykopat" utav det?
    Det går inte beskriva mitt hat med ord, tanken på att få ge ut lite av  den smärtan jag känt på lösa svenska tjejer får mig att må bra och ger mig ett inre lugn.
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2012-03-05 16:56:39 följande:
    Jag vill inte jävlas, säger bara hur det är och ja, jag föddes defekt och kvinnor tycker man är mindre värd pga det.
    Hur kan man inte bli "psykopat" utav det?
    Det går inte beskriva mitt hat med ord, tanken på att få ge ut lite av  den smärtan jag känt på lösa svenska tjejer får mig att må bra och ger mig ett inre lugn.
    "defekt" för att man har en vanlig penis?

    Pallra dig iväg till psykologen nu. Där kan du sitta och prata om din smärta på ett mycket mer helande sätt än att spy det över internet.
  • Anonym (nöjd fruga)

    Läste lite snabbt i tråden och sett att den dragit iväg men tänkte besvara den grundläggande frågan. För mig personligen, absolut den större! Dock med ett tillägg; hellre grövre än längre. Och det som är stort avgörande för känslan är storleken på ollonet!!! (Kanten ned till stammen, där sitter hemligheten!) Detta är ingen hemlighet, kolla bara på dongar, de har gärna en bula till topp!!! :D

    Jag kanske är större och slappare, då jag både fött barn och är äldre. MEN erfarenheten har lärt mig att jag är såpass intresserad av sex och njuter mer av en större att det faktiskt påverkar hela relationen. Mest kanske för att en kille med större är tryggare i sig själv men även att den större känns mer.

    Jag var i en längre relation med en  som hade en mindre och det tillfredställde mig inte lika mycket som tidigare med större hade gjort. Han var hur trevlig, omtänksam och smart som helst, med gott om pengar och gott handlag med dem. Det föll ändå i längden i relationen. Jag sa det aldrig till honom eller till någon annan heller.

    Nu lever jag med en annan man, som har storleken större och är nöjd även efter många år tillsammans. Sexlivet känns aldrig tråkigt. Jag har aldrig sagt det till min nuvarande heller, skulle aldrig kunna göra det.

    Men allt sitter såklart inte i kuken, men det verkar inte ts ha frågat om. 

  • Anonym
    Anonym (nöjd fruga) skrev 2012-03-05 17:16:24 följande:
    Läste lite snabbt i tråden och sett att den dragit iväg men tänkte besvara den grundläggande frågan. För mig personligen, absolut den större! Dock med ett tillägg; hellre grövre än längre. Och det som är stort avgörande för känslan är storleken på ollonet!!! (Kanten ned till stammen, där sitter hemligheten!) Detta är ingen hemlighet, kolla bara på dongar, de har gärna en bula till topp!!! :D

    Jag kanske är större och slappare, då jag både fött barn och är äldre. MEN erfarenheten har lärt mig att jag är såpass intresserad av sex och njuter mer av en större att det faktiskt påverkar hela relationen. Mest kanske för att en kille med större är tryggare i sig själv men även att den större känns mer.

    Jag var i en längre relation med en  som hade en mindre och det tillfredställde mig inte lika mycket som tidigare med större hade gjort. Han var hur trevlig, omtänksam och smart som helst, med gott om pengar och gott handlag med dem. Det föll ändå i längden i relationen. Jag sa det aldrig till honom eller till någon annan heller.

    Nu lever jag med en annan man, som har storleken större och är nöjd även efter många år tillsammans. Sexlivet känns aldrig tråkigt. Jag har aldrig sagt det till min nuvarande heller, skulle aldrig kunna göra det.

    Men allt sitter såklart inte i kuken, men det verkar inte ts ha frågat om. 
    Se, man blir bortplockad för att man föddes med något man inte kan göra något åt, nu kokar det över totalt här borta.
  • Anonym

    In med Jihad, skjut av varenda jävla slyna som har mage att säga något om en mans penis!!!!!! 
     

  • Anonym (nöjd fruga)

    Till skillnad från vaddå!? 

    Jag har blivit bortvald i mitt liv för att jag inte har passat in i killarnas önskemål, sånt som händer. Jag kanske var för stor och slapp för den killen med mindre och han aldrig ville säga det till mig!? Vad vet jag!?

    Eh, smaken är som baken delad! Och vi är alla olika. 

    Men bortplockad blir man ju om inte man passar in efter önskemålen. Skitsamma vad det gäller, ögonfärg, kroppsbehåring, bhstorlek eller födelsemärken. Vissa killar har valt bort mig för att jag har barn sen innan, det är ju inget jag kan ändra på men är det ett minus för dem så faller hela grejen iaf. Spelar ingen roll vem jag var, eller hur jag var. Men hellre att de var ärliga än att försöka ihop och bli bittra med tiden!!!

  • Anonym
    Anonym (nöjd fruga) skrev 2012-03-05 17:42:34 följande:
    Till skillnad från vaddå!? 

    Jag har blivit bortvald i mitt liv för att jag inte har passat in i killarnas önskemål, sånt som händer. Jag kanske var för stor och slapp för den killen med mindre och han aldrig ville säga det till mig!? Vad vet jag!?

    Eh, smaken är som baken delad! Och vi är alla olika. 

    Men bortplockad blir man ju om inte man passar in efter önskemålen. Skitsamma vad det gäller, ögonfärg, kroppsbehåring, bhstorlek eller födelsemärken. Vissa killar har valt bort mig för att jag har barn sen innan, det är ju inget jag kan ändra på men är det ett minus för dem så faller hela grejen iaf. Spelar ingen roll vem jag var, eller hur jag var. Men hellre att de var ärliga än att försöka ihop och bli bittra med tiden!!!
    Allt det du skrev går att göra något åt, det går inte med en penis. 
    Det är därför det är ett så känsligt ämne. 
  • Anonym (nöjd fruga)

    Öhhh.... hur menar du nu!? Även om jag precis som du kan operera mina genitalier så kan jag ändå inte göra mina barn ogjorda inte ens adoptera bort dem!!!!

    Du var ju en rolig typ!!! 

  • Anonym
    Anonym (nöjd fruga) skrev 2012-03-05 17:53:47 följande:
    Öhhh.... hur menar du nu!? Även om jag precis som du kan operera mina genitalier så kan jag ändå inte göra mina barn ogjorda inte ens adoptera bort dem!!!!

    Du var ju en rolig typ!!! 
    Jag menade det fysiska.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-05 16:56:39 följande:
    Jag vill inte jävlas, säger bara hur det är och ja, jag föddes defekt och kvinnor tycker man är mindre värd pga det.
    Hur kan man inte bli "psykopat" utav det?
    Det går inte beskriva mitt hat med ord, tanken på att få ge ut lite av  den smärtan jag känt på lösa svenska tjejer får mig att må bra och ger mig ett inre lugn.
    Du föddes normal och är helt normal. Du ligger i övre kanten av genomsnittet och har dessutom en flickvän som du påstår att du är förälskad i och som vill ha dig och tycker att du t.o.m. är för stor ibland (även om du samtidigt inte känner några problem med att avrätta henne pga hennes 2 ex...). Du har ingen anledning att bli psykopat pga det.
    Ditt hat har inte med ditt organ att göra.
    Vad spelar det för roll om tjejer som du aldrig kommer att träffa har samtyckande sex med andra vuxna människor? Du är ju uppenbarligen också lös isåfall, du har ju legat med flera.

    Anledningen till att du inte mår bra är ditt funktionshinder. Sök hjälp för dina skumma yttringar.
Svar på tråden Ärligt om kukar