Vi som går ner i vikt med shapeup!
Tack!!
Tack!!
Tack!!
Officiell väg o mätdag!
66.4kg Totalt -11.3kg
Midjemått 73cm totalt -8cm
Mage o kärlekhandrag (tjockaste stället) 94cm totalt -12cm
Jag är toknöjd!! Stort tack till Bonsai!!! Utan app o forum hade jag inte klarat detta.
Bonsai: nä, än tänker jag inte lämna er!! Hoppas som sagt på att losa lite till o sen vill man ju bli stabil oxå..
När sötsuget kommer tar jag 4g 70% choklad. Fungerar bra, lör blockchoklad, den är mer kompakt i går att gnaga på en stund.
Fililala: keso, ett kokt ägg, makrill, frukt... Beror på hur hungrig du är.
Keso kesellavanilj är en favorit här!!
Tack girle :)
Klara: jag kanske har lagt in det fel. Men brukar ta en knäckemacka, makrill o ägg...
Emma: Grattis!! Visst är det härligt :) jag har inte lagt in min "nya" vikt, jag kör på till semestern för att ha lite buffert. Sen kör jag som nu på veckorna o fritt på helgen (hoppas det fungerar)
Solstråle: det fungerar inte på mig heller om jag inte tar blockchoklad, en sån bit kan man liksom gnaga på :) de där tunna som finns vid godiset klämmer jag lätt. Testa ännu mörkare annars 86%
Solstråle: bra jobbat!!! Det är ju klart det bästa, om man klara av att stå emot!
Solstråle: jordgubbar är ju kanon!!! Det kan man ju typ äta hur mycket sim helst av :)
Den gröna med en vitgubbe
För det priset är det värt att testa. Har tunna överarmar så behöver en liten...