Inlägg från: Sommarnatt10 |Visa alla inlägg
  • Sommarnatt10

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Såg nu att det för 38 är samma som jag har, men det fanns ju andra billiga... Tack för tipset :)

• Sommarnatt10

Goatess: jag har oxå en mage som putar. Men nu när jag är nere på rätt vikt tänkte jag köra ganska hårt på lite olika magövningar o se om det kan fixa det sista.

• Sommarnatt10

Girle: fast måste ju tillägga att typ 20 av de 30 är gravkg, där det mesta försvunnit längs vägen helt av sig själv. Hade bara två kvar när jag satte igång. Så jag säger -11 o typ 8kg lättare än innan grav o det är egentligen de där 8 som är de viktiga

Beställde ett par jeans förra helgen o tyckte jag tog i med stl (har aldrig haft så små jeans innan) fick dem idag o de var förstora retur o en ännu mindre stl är beställd :D jag hoppar lite av lycka, för det måste betyda att jag är smal även om jag inte ser det

• Sommarnatt10

Giatess: situps har jag hört är värdelöst, planka är det som gäller. El det kanske bara är när magmusklerna är delade det är mina :/ ska köra igång med planka ordentligt efter nästa besök hos naprapaten o hoppas på bra resultat!

Girle: visst är det häftigt. Jeans i stl 28 är på väg. FYRA storlekar mindre än jeansen jag har, inte konstigt att jag inte trivs i dessa :)

Sassus: jag tror det är 500 om man helammar (har för mig jag läst det i tråden)! Men invänta svar från någon som ammar. Välkommen hit!!!

• Sommarnatt10

174cm 66,5kg (hade 67 som mål men vill gärna ner till 65. Hellre pendla mellan 65-67 än 67-70) BMI 22

Här blir det hemma gjorda hamburgare mycke grönsaker lite bröd

• Sommarnatt10

Jag gick upp någonstans mellan 15-20kg jag blev av med det mesta ganska fort 6månader kanske har haft 2-3kg kvar. I april strax innan sonen blev 11 månader så bestämde jag mig för att köra... De sista gravkg försvann på 1-2veckor. Hade några kg extra innan som oxå är borta nu

• Sommarnatt10

Är riktigt sugen på något chokladigt onyttigt ikväll... Det sabbar inte så mycket med en kväll va?! Mens o ensam hemma är ingen bra kombo

• Sommarnatt10

Jag har ingen aning hur bra jag är på det. Är rädd att trilla dit igen... Märker att suget har varit större sen midsommarafton, det är säkert iofs en kombination av onyttigt då i mens.

Ska försöka tänka bort chokladen... Står nästan 1l jordgubbar här hemma o det är ju faktisk nästan godare

• Sommarnatt10

Solstråle: jag tänker som du. Man ska leva. Jag vill kunna äta kakor o glass o allt sånt där, med måtta! Men tror det blir lättare när man har lite mer kalorier att röra sig med. Äter man det nu är det ju svårt att få det att räcka till resten av dagen.

Sen försöker jag undvika kladdkaka då det varit min stora last! Jag gjorde en halv sats smet o åt med sked (flera gånger i veckan) dit ska jag inte igen!

• Sommarnatt10

Solstråle: så får man inte säga :/ lät ju underbart :) jag försöker äta så normalt som möjligt inom mina 1200 har inte vågat kolla hur mycket jag får äta än :) vilket innebär fika el efterrätt om jag känner för det.

ska ju köra tom v 28, troligtvis låter jag det ligga kvar över semestern oxå, hellre några röda stolpar på 1200 än att jag får äta mer o ändå får röda stolpar :) om ni förstår hur jag tänker.

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!