Inlägg från: Sommarnatt10 |Visa alla inlägg
  • Sommarnatt10

Solstråle: jag önskar jag kunde hitta ett samband. Men det har jag inte gjort mer än att en kaka gärna vill ha fler :)

Lovebuz: underbar graf! :)

• Sommarnatt10

Seafree: härligt tänk. Klart du klarar det här! Lycka till!!! Tycker det har gått över förväntan för min del

• Sommarnatt10

Lizzie. Jag känner lite som dig! Är oxå lite orolig för hur det ska gå. Men jag kör på när vi är hemma i fokusera på det nyttigare när vi är iväg. O hoppas på att hålla vikten på det :s

Nytt besök hos naprapaten snart hoppas det ger resultat! Har tagit det hyfsat lugnt i nästan två veckor nu, men så fort jag vill öka tempot el ta ut stegen får jag ont :/

I morgon väntar tur till mina föräldrar. Förberedelse inför lillebrorsans bröllop, får väl se hur det går med maten (men på lördag skiter jag i allt :)) sen är det en vecka kvar innan mannen går på semester o då kör jag hårt

• Sommarnatt10

Visst är det en härlig känsla solstråle :)

Jag avslutade kvällen med 9,6km pw känns härligt i kroppen. Nu dusch o sen sängen

• Sommarnatt10

Bonsai: jag tror att när man går upp sådär tillfälligt så är det lätt att faktiskt bli av med det. Det är när man bara låter det gå uppåt som det fastnar o blir svårt! Kör hårt!!!

• Sommarnatt10

Usch är hos mor o far finns inga trevliga promenad vägar :( gå o vända är det som gäller lockar inte alls... Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra med träning :/

• Sommarnatt10

Grodan: det här kanske låter tokigt men jag rasslade ner drygt två kg en vecka när jag vilade... Jag går 5-6km varje morgon, men fick träningsförbud. Hade jätte ågren för det, men den veckan gick jag ner mest. Jag tror variation, att chocka kroppen med en förändring är bra. den liksom ställer in sig på det den är van vid!

Solstråle: jag kännerigen mig jätte mycket! Jag vågar liksom inte riktigt släppa appen. Tänk om man går upp igen. Samtidigt som det känns lite pinsamt när man är iväg... Övar lite nu när jag är hos mamma o pappa. För in lite o hoppar över en del (oftast middagen eftersom mamma lagar o jag inte riktigt vet vad det innehåller... ) jag blir glad om jag går ner lite till men är mer än nöjd om jag står still

Sprang min första runda idag. Har aldrig sprungit innan Om man inte ska räkna de gånger jag får ett ryck o springer 1km några gånger. 4.5km blev det på 28 min o jag är tokstolt :) pw ger resultat, det var inte ens speciellt jobbigt

• Sommarnatt10
    Solstråle0001 skrev 2012-07-05 22:00:31 följande:
    Sommarnatt: så skönt att nån känner likadant! Hur länge har du hållit på? Vad duktig du är som springer! Springer på gymmet ibland men det har inte blivit så mycket på senaste...

Jag har inte kört så länge 11-12 veckor. Det var ju första gången o det kanske var sista :)
Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!