Inlägg från: Sommarnatt10 |Visa alla inlägg
  • Sommarnatt10

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Mamma Mia: jag tror Shape up räknar lågt! Jag kör på runkeeper kaloriförbrukning! Justerar minuterna så det stämmer! Den går ju ändå på hastighet i gps, det måste vara bättre!

• Sommarnatt10

Mamma Mia: fast jag har fört in vikt o så på runkeeper oxå! Det håller jag med om! Borde funnas hastighet...

• Sommarnatt10

Mamma Mia: fast jag har fört in vikt o så på runkeeper oxå! Det håller jag med om! Borde funnas hastighet...

• Sommarnatt10
    Mama Mia skrev 2012-07-06 21:32:18 följande:
    Sommarnatt: jag hittade det inte. Hur gör man?

Nät du väljer promenad o sen klickar på tid. Kan du överst skriva valfri tid...
  • Sommarnatt10
    Mama Mia skrev 2012-07-08 20:05:18 följande:
    Jag undrar om vi pratar om samma sak nu??? Menar du möjligtvis hur jag gör på shapeup?

Det jag undrade var hur man för in min längd och vikt på runkeeper... Pratar du också om runkeeper så fattar jag ingenting, för det stämmer liksom inte med hur det ser ut för mig...

Sorry får skylla på endast tre timmars sömn i natt. Du loggar in på runkeepers hemsida. Längd hittade jag inte, men vikt kan man iaf fylla i.

Denna helg räknar jag inte alls! Min lillebror gifte sig igår så det har ätits en hel del :) men jag njuter o i morgon är det promenader som gäller igen! O jag började faktiskt lördagen med drygt 4km löpning *stolt* o jag är ju egentligen i mål...
  • Sommarnatt10
    goatess82 skrev 2012-07-08 23:57:04 följande:
    4 km löpning är sjukt bra, du måste väll typ bränna 700 kalo på det?

Nä tyvärr inte :/ springer nog för långsamt! Bränner ungefär samma på 4km löpning som på knappa 6km promenad! Man är ju ute kortare tid när man springer! Men jag är stolt som en tupp att jag klarat det!

Nu blir det pw i en vecka, sen ska jag försöka springa lite på semestern när min man är hemma!
  • Sommarnatt10

Men lchf är ju inte bra! Kroppen behöver kolhydrater o att äta en massa fett kan inte vara nyttigt! Men jag tror inte vi behöver äta så mycket kolhydrater som vi gör.

Lagom av allt, är det bästa !!!!

• Sommarnatt10

Lovebuz: grattis!!! Så härligt

Själv får jag vänta med att väga mig till ons el tor. Nyttigt men lite jobbigt för mig som står på vågen varje morgon. Speciellt som det har ätits en hel del i helgen... Vill ju inte gå upp!

• Sommarnatt10

Jag är lite orolig! Har inte stått på vågen sen i onsdags o har inte kunnat väga maten heller! :/ alltså har jag snart höftat sen i onsdag. Dessutom bjöds det på ostkaka igår :( hoppas hoppas jag stått still (helst neråt, men iaf inte upp) det ger lite ångest det här. Jag som skulle köra hårt en sista vecka...

Ny plan, köra hårt de dagar på semestern som vi är hemma o hoppas på det bästa de andra dagarna. Sen får man nog köra hårt några veckor i höst oxå.

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!