Vi som går ner i vikt med shapeup!
Mamma Mia: jag tror Shape up räknar lågt! Jag kör på runkeeper kaloriförbrukning! Justerar minuterna så det stämmer! Den går ju ändå på hastighet i gps, det måste vara bättre!
Mamma Mia: jag tror Shape up räknar lågt! Jag kör på runkeeper kaloriförbrukning! Justerar minuterna så det stämmer! Den går ju ändå på hastighet i gps, det måste vara bättre!
Mamma Mia: fast jag har fört in vikt o så på runkeeper oxå! Det håller jag med om! Borde funnas hastighet...
Mamma Mia: fast jag har fört in vikt o så på runkeeper oxå! Det håller jag med om! Borde funnas hastighet...
Men lchf är ju inte bra! Kroppen behöver kolhydrater o att äta en massa fett kan inte vara nyttigt! Men jag tror inte vi behöver äta så mycket kolhydrater som vi gör.
Lagom av allt, är det bästa !!!!
Lovebuz: grattis!!! Så härligt
Själv får jag vänta med att väga mig till ons el tor. Nyttigt men lite jobbigt för mig som står på vågen varje morgon. Speciellt som det har ätits en hel del i helgen... Vill ju inte gå upp!
bonsai: låter inte bra! Hoppas det går över snart!
Jag är lite orolig! Har inte stått på vågen sen i onsdags o har inte kunnat väga maten heller! :/ alltså har jag snart höftat sen i onsdag. Dessutom bjöds det på ostkaka igår :( hoppas hoppas jag stått still (helst neråt, men iaf inte upp) det ger lite ångest det här. Jag som skulle köra hårt en sista vecka...
Ny plan, köra hårt de dagar på semestern som vi är hemma o hoppas på det bästa de andra dagarna. Sen får man nog köra hårt några veckor i höst oxå.