• bonsai

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Lizzie: jag struntade i shapeup förra veckan men började träna igen o använda appen direkt när jag kom hem. Jag vill ju verkligen lyckas så det är bara att bita ihop o köra på!

• bonsai
    EmeNo11 skrev 2012-07-03 08:55:01 följande:
    Tog en paus i juni då vi var på semester och åt vad jag ville. Resultatet vart upp 1 kg men trodde det skulle va mer. Började i söndags igen och ska nu köra stenhårt en månad tänkte jag, sen är det semester igen :) kollade vågen idag och den visade -0,6 kg :) prövade även zumba igår, roligt var det men inget jag kommer kunna träna med. Jag är på tok för långsam och okoordinerad :P

Bor du på Värmdö?? Var också på zumba igår. Rena rama kaoset för mig men jag skiter i det för det var ändå kul på något sätt!
  • bonsai
    ElinGBG skrev 2012-07-03 08:37:33 följande:
    Förresten så har jag tänkt på en sak, har alla här barn? Själv har jag inga ännu, men längtar som en tok. Just nu är situationen inte rätt, så jag passar på att i alla fall ta tag i vikten innan det blir aktuellt att försöka

Jag har en dotter på snart 3 år. Tar henne i vagnen på pw på mornarna förutom på helgen när pappan är hemma. Han jobbar o vi har semester!
  • bonsai
    EmeNo11 skrev 2012-07-03 16:24:15 följande:
    Bonsai: nej bor inte på Värmdö längre men har hela familjen där. Jag kollade youtube :P kan inte åka iväg och träna på kvällar då sambon jobbar kvällar och dottern är lite dålig på att ta hand om sig själv än ;) hon är tio månader :P

Ja då är hon nog lite liten:) jag trodde du var på grisslinge o körde zumban, det var jag:)
  • bonsai

Gick upp 1.5 kg på en vecka i Skåne, har redan gått ner 1 kg av dom. Hoppas nu på ännu mer minus! Nu ska kilona väck!!

• bonsai
    Sommarnatt10 skrev 2012-07-04 06:54:49 följande:
    Bonsai: jag tror att när man går upp sådär tillfälligt så är det lätt att faktiskt bli av med det. Det är när man bara låter det gå uppåt som det fastnar o blir svårt! Kör hårt!!!

Så är det, det har jag märkt. Ska väga mig på fredag o se vad vågen säger då!
  • bonsai

Idag blev det ingen pw. Hade fullt upp hela dagen och nu när jag äntligen är klar har jag lagt mig i soffan! Så skönt! I morgon bitti blir det pw igen.

• bonsai

Grodan: ibland står man still i ett par veckor. Vet inte varför men ge inte upp! Äter du dina tränings kalorier? Jag brukar försöka låta bli i veckorna men äta dom på helgen. Prova att ändra din kost lite, ät mer frukt o grönt o mindre kolhydrater o fett o se om det blir någon skillnad.

• bonsai
    CrazyMee skrev 2012-07-05 10:26:29 följande:
    Hej! Hoppar in här i tråden =) Började igår med ShapeUp och än så länge verkar det som att det kan vara något för mig =) Mitt mål är att gå ner 10-12kg!    

Välkommen hit! Kul att fler och fler hittar hit! Jag gillar verkligen kaloriräkning framför dieter. Dessutom har man ju hört mer negativa saker nu om gi o lchf. Det här fixar vi tillsammans!
  • bonsai

Angående zumban igen, kan man mäta den på runkeeper? Är det någon som vet?

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!