• Micro

IVF Umeå

BK: Så otroligt tråkigt. Ledsen för er skull. Styrketränar!!

• Micro

Tack drömmer om ett barn. Imponerad att du kom ihåg d. Gick strålande, allt var superbra. Högsta "betyg" på kub. Gjorde noggrant ul, inte bara nackspalten utan nästan som på rul, kollade organ o alt:) Liten låg perfekt i profil hela tiden o visade upp sig:) fick me mamma som resesällskap så vi passade på att shoppa på Ikea oxå. Blev en härlig mor/dotter dag trots lång resa. Hoppas allt är bra med dig?

• Micro

Jag har visserligen gjort äggdonation men nu vid syskonförsöken satte vi in frysta. Det tog sig på andra försöket o är nu i v 13:) Min dr sa att d inte brukar vara någon skillnad på chansen att lyckas m färsk el fryst. Jag hade blastosyster vilket är bra. Jag tycker absolut att ni ska köra på, spännande. Lycka till!!!

• Micro

Drömmer om ett barn: Hur går d för dig?
    Själv har jag rul imorgon, spännande. Mår bra o känner inte så mkt just nu förutom att magen kom snabbt så känner mig lite stor.

• Micro

BK: hoppas din mens dykt upp så att du kommit igång igen. Stort lycka till!

• Micro

Det ofattbara har hänt. Var på rul idag o fostret hade dött i vecka 13.

• Micro

Det ofattbara har hänt. Var på rul idag o fostret hade dött i vecka 13.

• Micro

Tack jennyz, chock just nu. Fostret hade slutat växa redan i v. 13 så d var inte ett så sent missfall om man ska se ngt positivt i all bedrövelse.

• Micro

Tack drömmer om ett barn o BK, omtanken värmer. Var på sjukhuset fredag o halva lördag, nu är vi hemma o återhämtar oss. Försöker blicka framåt mot nästa syskonförsök. Vill bara att tiden ska få fort. Gruvar mig lite för att komma till jobbet, ganska stor arbetsplats o många som visste om graviditeten har nog inte hört hur d gått, så risken är att d frågar i all välvilja om grav.

Svar på tråden IVF Umeå