IVF Umeå
Kunde inte hålla mig, hade dålig magkänsla o testade idag på rd 6 minus. Så det är en tung dag idag.
Kunde inte hålla mig, hade dålig magkänsla o testade idag på rd 6 minus. Så det är en tung dag idag.
Hej tjejer. Idag gjorde vi ultraljud (12+0). Där fanns en liten sprattlande sak med armar, ben och minst en fot. ;) Så fantastiskt att få se att allt såg bra ut. Barnmorskan mätte krabaten till mellan 12+1 och 12+3, så storleken var också perfekt. Vi är så glada och vågar nu kanske hoppas på att det faktiskt kommer en bebis i augusti. <3
Testade igen idag o fortf minus, som förväntat. Bara att bryta ihop o komma igen.
Å jag har fått en rosa blödning i dag.. Visst är det härligt med motgångar :(
Hej
Vill bara uppdatera vad som hände mig dag:)
Känner mig glad men lång väg kvar innan man kan slappna av!
Hej, hur får sfär er allihop? Jag har fått min mens igår efter tredje syskonförsöket. Känner att jag inte mår så bra efter senaste misslyckandet. Funderar på om vi ska köra ett till försök direkt m medicinstart imorgon eller om vi ska vänta minst en månad till.
Återföring imorgon. Håll tummarna! <3
Hej allesammans. Kul med så många lyckade äggplock i gruppen! :)
Tog ovitrelle ikväll, så äggplock måndag morgon. Hade tyvärr inte så många blåsor på ul, men hoppas ändå på ägg. Håll gärna tummarna!