IVF Umeå
Äralltupptaget: så skönt att det löste sig för er, ibland får man lov att berätta för folk så de har möjlighet att hjälpa till... Hoppas att allt kommer gå kanonbra för er!!!8
Äralltupptaget: så skönt att det löste sig för er, ibland får man lov att berätta för folk så de har möjlighet att hjälpa till... Hoppas att allt kommer gå kanonbra för er!!!8
Ja så funkar man ju att hoppas...man måste ju samtidigt tro på det man gör...
jag hoppas ni hör till de som lyckas på en gång!!!
Jag brukar jobba dagen efter ÄP, jag har kontorsjobb, om du har fysiskt ansträngande jobb rekommenderar jag att vara ledig om du kan, jag brukar inte ha så ont, men det känns...vissa har mer och vissa mindre ont...
Vaggisar, jag började dagen efter ÄP tror jag och fram till TD vilket är i princip tre veckor så det stämmer....
Kvinna32: håller tummarna för bra resultat imorgon!!!
Nektar: jag känner så igen mig, just innan vi lyckades bli gravid med dottern så var jag i samma situation, men jag berättade inte för någon ändå, utan slöt mig för mig själv och grät hemma, tycker att det är strongt att berätta för de närmast i alla fall, så vet de varför man är som man är ibland...vi berättade efter vi fått första barnet men ångrar att vi inte gjorde det tidigare! Hoppas ni snart kan berätta att ni fått plus!!!!
Har du läst på om hostmedicinen? Har för mig att de tycker gravida ska avstå... Brukar stå på internet (FASS) eller i pappren som följer med om ni har det hemma...
Om det inte vänder med sviter efter ÄP tycker jag att du ska ringa dem imorgon och höra vad de säger, överstimulering är inte att leka med!!
Jag förstår dig!!! I vårt fall var det också så, hade 6-7 befruktade ägg bara, och fick en tillbaka dag 3, ingen av de andra klarade sig till dag 6, men har nu en sparkande krabat i magen, så absolut är livmodern det bästa stället för embryot och de väljer det finaste just då, så ge absolut inte upp!!!
Jag har provat korta metoden också, för mig blev det dock inte lika bra resultat som när jag gjort långa så det blev bara ett sådant försök...
Snöflinga: tror att de mer eller mindre övergått till lutinus istället för progesteron... Det blir mindre kladd upplevde jag i alla fall...
Vårt2012: usch vad orättvist, önskar så att jag kunde göra något!!! Man önskar ju att man åtminstone får behålla plusset när DDT väl dykt upp efter all behandling!!!!
Jag tror att jag brukar spruta typ elva dgr, sedan ÄLsprutan, sedan en dag utan mediciner och ÄP dagen efter så ung två veckor från första sprutan till ÄP...nu är det nära!!!!
Grattis kvinna32!!!!!!!!