• jennyz

IVF Umeå

Det finns väl två läkare som gör ÄP nu om jag förstått det rätt? Har haft lite olika under åren, läkare kommer och går, men dr Solensten är kvar, har haft honom flest ggr...tycker att han är kanonbra! Den andra läkaren är kvinnlig nu, förut hade de två manliga...

• jennyz

Tack! Har bruna flytningar hela tiden som jag gärna skulle slippa men vet ju varför de kommer... Hoppas snart att ni också får se ett pyre sprattla runt!!! Vårt embryo denna gång var tredagarsodlat...

• jennyz

Oftast har vi bara odlat 2 dagar, första försöket blev blastisar, och sista tre dagars, alla andra bara två, sedan vi bytte till menopur har jag fått runt 10 ägg och det är kanske 6-7 dag 2, så då vill de kanske inte chansa, sist såg de dock så fina ut att de odlade en dag till, de som blev kvar odlades vidare men ingen klarade den helgen..

• jennyz

Snöflinga: låter lovande, hoppas du har rätt!! När tänker du testa? ;)

• jennyz

Ja precis... Jag har gjort ET och FET på söndagar men är osäker om de gör det nu, de planerar dock in ÄP så jag tror inte att de gör ÄP på torsdagar, däremot fredagar kan bli ET på måndagar istället...

• jennyz

Snöflinga: förstår dig helt, har kollat länge av och till på syskonvagnar... kommer att hålla tummarna stenhårt för er på onsdag!!!!!!!

• jennyz

Mina vårtgårdar mörknar senare i graviditeten i alla fall...liksom de flesta symtomen...

• jennyz

Absolut kan det stämma mayflower, ett plus är ett plus!!! Grattis!!!

• jennyz

Som sagt var ett plus är ett plus, så jag hoppas det sjunker in snart! jag brukar inte ha mycket till symtom heller och har tjuvtestat minus RD 16, men det blev då vår underbara dotter!! Testa igen på onsdag, har du något digitalt test? Jag testar bara med dem så det aldrig ska vara osäkert med testen... Jag hoppas verkligen att det håller hela vägen för er, men jag förstår att ni känner som ni gör, jag var rädd och vågade inte tro det förra graviditeten förrän efter RUL, och då var ju halva graviditeten över, kändes trist i efterhand... Jag blödde den gången av och till fram till v12, så blod är inget som behöver vara något fel heller, men önskar man kunde veta direkt!!!

• jennyz

Supergrattis snöflinga!!! Kändes lovande... njut nu över miraklet!!

Svar på tråden IVF Umeå