IVF Umeå
Nektar: vad är det för jobb du är ute efter och i vilket område? Kan ju tänkas att nån annan av oss har kontakter. :)
Nektar: vad är det för jobb du är ute efter och i vilket område? Kan ju tänkas att nån annan av oss har kontakter. :)
Ta kontakt med försäkringsbolaget så förklarar dom mer. Jag nämnde det i förbifarten för mitt när jag anmälde en tumör. Trodde att det hunnit bli preskriberat så förväntade mig inte så mycket. (har sammanväxningar i äggledarna, men nu har jag tagit bort dom) men tydligen hade jag tur för min försäkring täckte. Nu var det på min barnförsärking (veta om det sen jag var 19) vilket var tur för det blev en redig summa. Enda jag behövde göra var att skriva på en fullmakt så begärde dom ut journalerna och ordnade resten. Så testa iaf. Kan ju inte bli värre än att man får ett nej.
Ws mamma: har du läst boken "äntligen ickerökare"? Om inte så gör det. Har du läst den, gör det igen. Jag slutade röka innan första insättningen och hade inga problem tack vare boken och att tänka om hur jag tänkte. Det är lätt och roligt. :) läs den!
Mirage: grattis! Det gäller att ligga på. Och som sagt att få prata med dom som bryr sig. :)
Ws mamma: så sjukt tråkigt! Det är jävligt orättvist. Men jag tror inte du heller behöver vänta så där länge. Testa iaf ringa igen. Kanske lägga fram förslag om spraya mesans du väntar? ( om det är det du brukar) men ta och grina först. Slå gärna sönder nåt i porslin också.
Helt orelaterat till den här plötsliga gillaknapps-längtan så har jag startat en ivf Umeå grupp på Facebook. En hemlig sån. Tror man måste vara vän med mig om man vill vara med så den som vill kan adda mig Kajsa Granström. :)
Kanske ska förklara mer. Min tanke är att det är enklare att svara på särskilda inlägg, man kan göra undersökningar och föra någon typ av statistik. Jag själv tycker mycket sånt fattas rent allmänt. Man kan lägga upp bilder på gravtest och det är lättare att hålla reda på allt i album, man kan skapa träffar eller andra event. Ja, jag har stora planer helt enkelt. Men självklart är den främsta uppgiften att vara så som här: ge stöd och hjälp och till skillnad från familjeliv så kan inte vem som helst se utan enbart de som är med i gruppen. :) det blir enklare att länka till artiklar och annat matnyttigt och samla allt på en plats där det är rätt enkelt att surfa runt mellan alla delarna. :)
Klart att det finns dom som vill vara jättehemliga och det är förståeligt, men jag hoppas som sagt att det finns dom som är på ändå. :)
Funderar på om det kanske går att lägga till i gruppen om man bara fått pm. I såna fall kan ju det vara ett alternativ. Synd bara att man inte kan lösa så dom som vill skulle kunna vara anonyma i själva gruppen. Hmm. Kom gärna med förslag. ^^
Det går att lägga till folk bara jag vet namnet. Och då syns det inte alls förutom dom som är med i gruppen. :D
Vårt 2012: håller alla tummar och tår att du börjar blöda alldeles nu! Förlåt mitt minne men är det stimulerar eller ostimulerat ni ska göra?