• daduck

IVF Umeå

Mirage: kunde inte lägga till folk man inte är
    Vän med men jag och min andra administratör jobbar på en smart plan så snart ska det funka. :) ska dessutom anlita min syster som testperson så vi kan kolla att ingen annan ser aktivitet. Står när man väljer vilken typ av grupp att det är helt hemligt men det måste ändå testas först. :)

Vårt2012: du kan btw få min mens. Vill verkligen inte ha den och den borde komma imorgon. Så nu klistrar jag ett frimärke på den och lägger den på lådan. Expresspaket.

• daduck

Det här kanske blir lite långt. Men nu har jag löst det. :)
    Så här står det om grupper på facebook. Vi har valt statusen hemlig http://socialmediasupport.se/2011/11/25/facebook-grupper/
    så med andra ord är det bara de i gruppen som ser gruppen, vilka som är med i den och vad som skrivs. Jag har skapat ett "spöke" man kan bli vän med. Vill ni vara med i gruppen: skicka ert namn och kanske en beskrivning på er bild i meddelande till mig här eller som pm på facebook: Kajsa Granström så lägger jag till er som vän med "spöket" sen tar jag bort er som vän från spökets lista, efter jag lagt till er i gruppen, då är ni fortfarande med i gruppen. :)
    Känner mig som en CIA agent. ^^ Något som är oklart? Fråga på. Och ja, det låter tjorvigt. Men bara för mig. ;)

• daduck

Äralltupptaget: så jäkla surt! Har han pratat med sin chef om vad ni håller på med? Vet folk som sluppit utlandstjänsten eller kunnat skjuta upp den tack vare ett gott ord från sin överordnade. Kanske värt att testa? Annars går det säkert med fryst så som alla säger. Har du någon som vet vad ni gör? Nån som kan ge det stöd du kommer behöva om karln åker utomlands?

Drömmer: nix. Inte än. Men den kommer nog. Har sjuk mensvärk. Samma som på färskförsöket. Känns verkligen som om kroppen försöker göra sig av med något. Hipps vipps så blir det ju ingen mens förrän efter td. Baskade lutinus. Gillar verkligen inte att jag inte kan lita på kroppen. Med crinone gick ju mensen åtminstone som en klocka och gav fasen i att ge mig en massa onödigt hopp iaf.

Vårt2012: jo du. Har bara hållit på sen nov och man kan säga att vågen fått flytta ut i garaget. Blir typ samma resultat att väga bilen som att väga mig. :S men jag vägrar stressa upp mig totalt än. Försöker verkligen lägga all energi på att ta mig igenom det här. Vara snygg och musklig får jag tid till sen. ^^ beach 2030 eller så. ^^

• daduck

Något förslag på vad man kan hitta på för att tänka på annat i en vecka? Har iaf bestämt mig för att tjuvtesta på lördag. Är det plus slipper man ju nojja en vecka till och är det negativt är jag typ som nu. Nojjig.

• daduck

Ja men så där ja. 24 Norrbotten for just. Så jag är med i tv imorgon för de som har den kanalen. Annars finns det på internet för de som vill titta. Och artikeln kommer i Piteå tidningen imorgon. Finns också på nätet. :)

• daduck

Drömmer: som jag förstod det går det väl typ var tjugonde minut hela dan imorgon. Annars finns det som sagt på internet. :)

Nektar: beror ju då mycket på vilket försäkringsbolag man har, vilken försäkring och vad man har för diagnos. Men som satt, man förlorat ju absolut ingenting på att prova. :)

• daduck

Drömmer: när fick du din "mensvärk"? Försöker se min som nåt positivt. Går inte så superbra just nu. :S

• daduck

Tack kakan!:) nu har jag iofs alltid "förvarning" innan mens även om det sällan gör ont som nu. Men det är ju som trevligt att folk som plussat också haft mensvärken. :)

• daduck

Äralltupptaget: grattis!! Så himla skönt! Man går igenom alla frågor man svarat på och skockat in. Typ hälsodeklarationen. Sen pratar man om behandlingen, hur det går till, eventuellt en gyn-undersökning och så får man genomgång på sprutorna. Typ. ^^

Petto83: alltså när du plussat?

• daduck

Mirage: vi är inte så många i gruppen än. Bara typ tre men man måste ju börja nånstans. ^^ varsågod. Och tack för tacket. :) var faktiskt inte så jättesugen på att vara på tv men tänkte att man får väl löpa linan ut när man väl börjat. :) skicka namnet så får du vara med. :)

Svar på tråden IVF Umeå