• Frökenankare

IVF Umeå

Micro skrev 2017-01-30 17:05:00 följande:

För oss blir det återföring på fredag:) om upptiningen går bra förstås. Tredje syskonförsöket så jag försöker hålla förhoppningarna nere. Ett misslyckat o ett sent missfall.

Har ni fått återfört eller odlar d länge?

Vi skulle ha återfört idag men det blev inget då äggen inte delat sig som de skulle. Jag är helt knäckt och vet just nu inte hur man ska orka gå vidare..
  • Frökenankare
    PetiteCherie skrev 2017-02-28 18:46:19 följande:

Okej. Tack för den infon.. känner mig helt grön i det här och känns tufft att behöva gå igenom de. Orättvist. Sprutorna är inga problem då jag är sjuksköterska men det är hela grejen som känns jobbig.

Vi skall köra på nästa mens som beräknas vara i slutet av mars. Så det är ju "bara" några veckor kvar nu då..

Välkommen in i IVF mars 2017 om du vill bolla med några som är på samma datum.
  • Frökenankare
    Virrvarr skrev 2017-03-18 08:04:44 följande:

Hej!

Jag har också precis börjat med sprutorna, i onsdags

Har blodprov och UL på måndag 20:e och fredag 24:e.

Jag började med sprutorna igår fredag, blodprov måndag och UL på onsdag och fredag. Nu kör vi!
  • Frökenankare

Haha, vi lär ju träffas i väntrummet allihopa imorgon. Jag hoppas att ni alla får bra besked. Jag får gott vänta tills 13.30 innan mitt UL. Håller tummarna!

• Frökenankare

Hej på er!

Och heja er som äggplockat idag! Jag har precis tagit ovitrelle nu och har bokat äggplock på onsdagmorgon. Så skönt! Idag såg dom runt 20 blåsor, hoppas bara inte jag blir överstimulerad.

• Frökenankare
    PetiteCherie skrev 2017-03-27 21:26:28 följande:

Heja! Vad roligt. Spännande med plock på onsdag. Hoppas det går bra. 20 blåsor lät ju jättebra. Du ska se att det blir en bra "skörd". Lycka till!!