IVF Umeå
Dag 2 då menar ni , att om man gör äp på måndag så sätter man in det på onsdag ?
Sätter dom in äggen på helgen ? Tänkte om det blir dags att göra äp på en torsdag eller fredag .
Dag 2 då menar ni , att om man gör äp på måndag så sätter man in det på onsdag ?
Sätter dom in äggen på helgen ? Tänkte om det blir dags att göra äp på en torsdag eller fredag .
skriver in mig i väntrummet ! :)
Väntrummet
* Solgudinnan (inväntar FET i jan, försök nr 9)
* Mirage
* Ws mamma FET januari/februari (första FET för syskonförsök)
*Vårt 2012, väntar på försök nr.5..
* äralltupptaget ( väntar på 1:a IVF försöket)
Sprayar
* Kvinna32
* Lappgeten (1:a IVF)
Sprutar
*Petto 83
Väntar på ÄP/ET/FET
Ruvar
* Jockelina (9:e försöket) TD 2/2
* Snöflinga (FET, syskonförsök) TD 20/2
* VackerBlomma (FET) TD 22/2
* drömmer om ett barn (5:e försöket) TD 27/2
* Nektar (FET 2:a försöket) TD 26/2
Gravida
* fiffa (1:a IVF) BF 20 Januari
* EbbaGrön (1:a IVF) BF 12 maj
* Heli78 (1:a IVF) BF 22 maj
* Mammaidamaria (1:a IVF)
* Barreliten (1:a IVF) BF 24 juli
* jennyz (3:e IVF för syskon) BF 19 aug
* Freja150 BF 20 aug
* EEJ (4:e IVF) BF 21 aug
* 3villbli4 (1:a IVF)
* Norris (FET) BF 28 aug
* Äppelkaka (3:e IVF,syskonförsök) BF 12/10
Födda
* A79 (1:a IVF) Pojke Edvin 14:e december
* Mustikka (1:a IVF) Flicka Elli 4 februari
* Emilotta (1:a IVF) Pojke, 12 februari
länge sedan jag var inne här .. så jag är lite dåligt uppdaterad.. ( läs orkar inte läsa igenom allt )
Så dom ska höja priserna ännu mer ?!?!?! Vad blir priset då , någon som vet det ?
Jag väntar fortfarande på att få dra igång vårat första IVF försök, remissen borde vara skickad nu i slutet på feb, så om vi har tur så kanske vi hinner innan sommaren, men jag riktar in mig på efter sommaren.
Läser här att dom har väldigt mycket att göra, är det alltid så inför sommaren eller ? Tänker att det borde snart vara dags att " stänga" kön innan sommaren, om ni förstår hur jag menar, att dom inte kan påbörja flera innan sommaren..
Jag har börjat bli väldigt orolig och nervös inför detta med IVF, går lite upp och ner.. Några skriver att det känns " stressande" att man får dålig info och att dom bara " kör på " .. man vill ju gärna maxa chansen på 1:a försöket så man slipper betala... :/
Men dom är väl som alla andra - vill tjäna massa pengar.... :(
60 000:- då har dom höjt 2000 :- ? för visst kostade det 58 000:- innan ??
Så då var det inte så stor höjning... kunde ha varit värre...
Hur går en "standar-ivf" till ?
Jag har tex PCO-S, har dom några "speciella" program för sådana personer ? Tänkte med hormonbehandlingar osv..
Enligt mina värden och svar från blodprover så verkar min kropp må rätt bra iaf. Dock så är det fortfarande detta med vikten som jag kämpar med....