• Anonym (Sophie)

    Hur kändes det första gången ni hade analsex?

    Testade analsex för första gången inatt. Trodde aldrig jag skulle prova det eftersom jag varit lite skeptisk till det.
    Vi hade haft vanligt sex först och så låg killen bakom mig. Kände att han började tränga in i rumpan på mig. I början gjorde det lite ont och jag tänkte säga stopp, men av någon anledning gjorde jag inte det. Efter ett tag slutade det göra ont och då var det ganska skönt. En väldigt speciell och framför allt väldigt spännande känsla var det. Tror faktiskt jag skulle kunna tänka mig att testa fler gånger.
    Hur kändes det för er första gången ni hade en penis i stjärten? 

  • Svar på tråden Hur kändes det första gången ni hade analsex?
  • Anonym (Doris)

    Jag älskar att få den i rumpan. Har alltid gjort.....
    I början innan du är van kan jag rekommendera att killen ligger ner och att du rider honom. sen kan du byta till bakhålet när du är redo och känner för det. Då i din takt....
    När du blivit van kan jag varmt rekommendera att bjuda in en extra kille så du kan få en i varje hål samtidigt.... Loving it.... 

  • Anonym (Älskar)
    Anonym (Doris) skrev 2022-09-27 15:15:33 följande:

    Jag älskar att få den i rumpan. Har alltid gjort.....
    I början innan du är van kan jag rekommendera att killen ligger ner och att du rider honom. sen kan du byta till bakhålet när du är redo och känner för det. Då i din takt....
    När du blivit van kan jag varmt rekommendera att bjuda in en extra kille så du kan få en i varje hål samtidigt.... Loving it.... 


    För mig är det allra skönast när han skedar mig och kommmer in i mig bakifrån. Blir som att analen slappnar av då på ngt sätt 
  • Anonym (Man33)

    Ställde frågan till min sambo när vi träffades för ca 6 år sen om hon ville prova. Började såklart försiktigt med att slicka henne i analen sen fortsätta med ett finger. Efter en stunds penetrerande med glidmedel o två fingrar så trycker jag sakta in den när hon ligger på sidan o jag står på knä. Hon älskar att få den där bak så det är mer där än i vanliga hålet. Givetvis gör hon alltid rent analen innan, känns trevligast så:)

  • Anonym (Jossan)

    Blev av med oskulden i rumpan vid samma tillfälle som musen . Hade sex med min granne som är några år äldre. Han hade en hel del erfarenhet och gjorde allt på ett väldigt bra sätt. Gjorde lite ont i början men sen blev det väldigt skönt. Idag kan jag inte leva utan analsex.

  • Anonym (Eva)
    Anonym (Man33) skrev 2022-10-02 17:50:38 följande:

    Ställde frågan till min sambo när vi träffades för ca 6 år sen om hon ville prova. Började såklart försiktigt med att slicka henne i analen sen fortsätta med ett finger. Efter en stunds penetrerande med glidmedel o två fingrar så trycker jag sakta in den när hon ligger på sidan o jag står på knä. Hon älskar att få den där bak så det är mer där än i vanliga hålet. Givetvis gör hon alltid rent analen innan, känns trevligast så:)


    Härligt!
  • Anonym (Märta)

    Bibeln fördömer analsex. Anus skapades för att driva ut smutsiga saker, något som inte längre är användbart i vår kropp. Det finns män som vill in, vilket inte är meningen. Det försätter mannens fru i en obekväm situation och det är verkligen inte tilltalande.

  • Anonym (Bananen)
    Anonym (Märta) skrev 2022-10-02 22:50:31 följande:

    Bibeln fördömer analsex. Anus skapades för att driva ut smutsiga saker, något som inte längre är användbart i vår kropp. Det finns män som vill in, vilket inte är meningen. Det försätter mannens fru i en obekväm situation och det är verkligen inte tilltalande.


    Va skönt att ha fått Bibelns syn på det ifall någon kände sig osäker. 🤣
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Doris) skrev 2022-09-27 15:15:33 följande:

    Jag älskar att få den i rumpan. Har alltid gjort.....
    I början innan du är van kan jag rekommendera att killen ligger ner och att du rider honom. sen kan du byta till bakhålet när du är redo och känner för det. Då i din takt....
    När du blivit van kan jag varmt rekommendera att bjuda in en extra kille så du kan få en i varje hål samtidigt.... Loving it.... 


    Yes....vill prova. Tackade nej i somras men ångrar att jag avböjde. 
  • Anonym (Kryss)

    Hade onanerat med dildo analt i flera år innan så det var en alltigenom positiv upplevelse. Han fick order om att ligga helt still och låta mig sköta alla rörelser till en början och när jag väl vant mig så var det inga problem att låta honom sköta juckandet. Älskar analsex och har aldrig varit med om att det gjort ont, fått någon liten spricka enstaka gånger och det svider ju efteråt men aldrig haft ont. Angående snacket kring att det i normalfallet skulle göra fruktansvärt ont att förlora den vaginala oskulden, om du har varit med en tjej som fick så ont att hon blev hjulbent och blödde som fan så gjorde du fel...

Svar på tråden Hur kändes det första gången ni hade analsex?