mer de R: jättegrattis till plusset, hoppas verkligen det bara var falskt alarm och att du har en härlig 9 månaders tid att se fram emot. Jag bor också i Göteborg, får jag fråga vilken akupunktör du går hos i Göteborg? Får jag dessutom fråga hur gammal du är? Fyllde 44 förra veckan så det känns som om tiden håller på att rinna ut. Ska försöka tänka lite som Germany tipsade om. Har precis haft ÄL men tyvärr hann vi bara få till det en gång och det var förmodligen lite för tidigt för att det ska finnas en chans. Typiskt när det är sista omgången Pergo jag får ta, nu måste jag ha en paus.
Germany, jag vet, det säger att mina värden ser jättebra ut så levaxin lär jag nog inte få. Har precis börjat äta melatonin 3 mg som ska förbättra äggkvaliteten men är det någon som vet om jag bara ska äta dem mellan mens och ÄL eller om man kan knapra dem hela tiden?? Börjar även ta trombyl denna månaden.
Tyvärr är ÄD inget alternativ eftersom min sambo vägrar något annat än naturligt, han tycker vi är för gamla helt enkelt. Så där har jag inget direkt stöd heller.
Ska också börja med progesterall nu men jag beställer över nätet och jag får också jätteömma bröst av den cremen men fick det också när jag tog lutinus. Jag tycker cremen ger alla graviditetssymptom man kan tänka sig, känner mig gravid varje månad men det är alltid falskt alarm tyvärr..
Sköt om Er!