iizastar skrev 2013-07-09 12:50:13 följande:
Jag började med dhea igår så har inte direkt känt nån skillnad än. Brukar också vara känslig mot medicin men får hålla tummarna för att det går bra denna gång. Kan tänka mig att man bör nog ha tagit det några veckor innan man kanske känner sig piggare, får hoppas på det

jag tar dhean med 8 timmars mellanrum och hoppas att kroppen klarar av 75 mg om dagen. Skönt att det iaf har blivit bättre, men jobbigt med tröttheten. ja fira får du göra, det är vi värda så som vi håller på hit o dit med behandlingar och kurer

ja det ska bli riktigt spännande och se om det gör någon skillnad. Det är skulle dessutom vara roligt om man fick väldigt fina ägg och embryon så dom på kliniken kan få äta upp sina ord. Till mig så sa dom att vi borde fundera på ÄD (efter 3 misslyckade ivf) men jag vill testa med allt detta först (dom vet inte om att jag tar dhea/melatonin. Får se om man ska säga något.
Hur många gram Melatonin tar du?
Tack, håller tummarna för dig med

kram
var fösiktig med hur sent på dagen du tar sista dosen, det kan påverka sömnen rejält.
jag tar 2mg som var utskrivet till mig .
har du haft problem med att producera ägg över huvudtaget i tidigare föröken?
jag har inte haft problem och ärlätt stimulerad. amh på 5.8... men de slutar dela sig efter några dagar ser det ut som :(