• Spants

20-25 runt Västerås?

Vet inte om det gills som ung, men jag är 23. Är väldigt yngst på öppna förskolan och föräldragruppen. Så tänkte kolla här om det finns andra mammor/pappor som inte är 30+.
    Jag är ganska nyinflyttad och har knappt några vänner som har barn, så skulle vara kul att prata med lite andra föräldrar i samma ålder  Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 20:30
    Spants - Sandy. har en dotter född Sep 2011

Lizzan89 - Lizz med dottern Thea, född 26 aug-11

Jazzica - Jessica med sonen Theo född 21 augusti 2009

Kramgotjej: Emma, två döttrar Lova född okt 08 och Melenie född okt 11

Melwsmammi - angelica, har en son född 09 och heter melwin

WasaE- Åsa med dottern Evelina, född feb. 09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-13 12:07
    Anna haren son, kelian född i jan detta år

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-25 09:10
    Vår grupp på fb www.facebook.com/groups/410904882255095
    Nya som tittar in här får självklar också gå med i gruppen! :)

• Svar på tråden 20-25 runt Västerås?
  • AlexXx

Heej! =) Nu har jag hittat mig hit=) kan man få haka på?
    Känner inte så många i Västerås, trots att jag har bott här i mer än 4 år :P
    Svårare att få vänner nu än när man va liten;) 

• Jazzica

Hej igen och välkommen :)
    Jag heter Jessica, är 25 år och har en son som fyller 3 i augusti :) har inte bott i Västerås så länge, bara ca 4 månader :)
    Vart bodde du innan du flyttade hit då?
    Vart i Västerås bor du?

• AlexXx

Hej! kul att du tipsade hit mig :D
    Jag har bott i Stockholm och Dalarna innan jag flyttade till Hallstahammar och sen hit till Västerås.
    Just nu bor jag på Malmaberg men flyttar till Bäckby på fredag. Så just nu är de världens flyttkaos hemma;)
    Jag har en son som är 4 år och han är hos sin pappa varannan helg.  

Vart har du bott och var bor du nu? Du pluggade till undersköterska va? vad vill du göra efter de? 

• Jazzica

Det var så lite så ;)

Jag är född och uppväxt i Uppsala men träffade min sons pappa 07 och flyttade till Heby, sen separerade vi och jag flyttade till Uppsala igen och nu bor jag oxå i malmaberg med min nya sambo men vi flyttar till gideonsberg 1 juni :p

Japp jag är färdig uska 15 maj!! Jag söker jobb överallt inom vården o hoppas att hitta nåt innan hösten!

Vad gör du om dagarna då?

• AlexXx

Jahaa:) vart på Malmaberg bor du? jag bor på Tråddragargatan. Vart på Gideonsberg ska ni flytta? Jag har jobbat på Gideonsbergs hemtjänst förut, så jag känner igen hela de området :) 

Men då är du ju snart färdig! gud va härligt!:)
    Jag jobbar som timvikare på ett gruppboende i stan, men de är rätt dåligt med jobb just nu, så de blir mest att vara hemma och packa osv. Men ska förhoppningsvis få börja på ett rehabcenter på Bäckby snart. Annars skulle jag helst vilja jobba på lasarettet:)

• Lizzan89

Hej , välkommen! Klart du ska haka på! :)

Kör väl en ny presentation jag också !

Jag heter Lizz (egenligen Liselott , men nästan alla säger Lizz numera), är 23 år och min dotter Thea är 8 månader.
    Jag har bott i Västerås sedan mars 2010 , tillsammans med min pojkvän =) Känner inte heller nån här i stan, förutom er nu då och min bästa kompis som bor i Skultuna.

Har inget jobb för tillfället, men eventuellt ett på G till hösten när Thea börjar förskolan!
    Tidigare har jag jobbat både med städning, produktion och på restaurang , men är inte utbildad till något då jag gick Estetiska.

Thea | 110826 | 4275 g, 54 cm <3
  • Spants
    AlexXx skrev 2012-04-24 21:39:15 följande:
    Hej! kul att du tipsade hit mig :D
    Jag har bott i Stockholm och Dalarna innan jag flyttade till Hallstahammar och sen hit till Västerås.
    Just nu bor jag på Malmaberg men flyttar till Bäckby på fredag. Så just nu är de världens flyttkaos hemma;)
    Jag har en son som är 4 år och han är hos sin pappa varannan helg.  

Vart har du bott och var bor du nu? Du pluggade till undersköterska va? vad vill du göra efter de? 
    Välkommen!
    Då flyttar du nära mig snart, jag bor på Råby :)
    Gå gärna med i vår fb-grupp om du vill! Den är länkad längre upp.
  • AlexXx

Va roligt!=D
    Då jag ska gå med i den gruppen:) Alexandra heter jag föresten och är 25 år.

• Jazzica

Jag bor på malmabergsvägen då närmare stan än dig va? :p har 0 lokalsinne här haha :)
    Gatan vi ska flytta till heter gullsporrevägen om jag inte minns helt galet :)

Jag skulle oxå vilja jobba på lasarettet men det är väl inte det lättaste o få jobb där speciellt inte utan många års erfarenhet :/

jag hade praktik på gryta Hospice o det skulle jag kunna jobba med men det verkar som att det ska lägga ner ändå :/

Svar på tråden 20-25 runt Västerås?