december bebis 2012
Hehe spelar ingen roll hur/när mamman föddes eller ens mammas förlossningar osv varit
Gud va mycket sån smörja som cirkulerar... Glömt allt sånt!
Hehe spelar ingen roll hur/när mamman föddes eller ens mammas förlossningar osv varit
Gud va mycket sån smörja som cirkulerar... Glömt allt sånt!
Och jag ska på vul på onsdag!! Pirrigt!!
Jag bokade privat!
Imorgon.... Räknar timmarna nu!!!
2 v sen jag köpte mammabyxor o leggings haha
Fått en riktigt go kula nu... Folk börjar ana oråd
efter vul imorg får de bli mer officiellt! Jobbigt att försöka dölja när man träffar flera varje dag som man känner...
Sweetbird: kl 13 :) pirrigt!!!
Jag är aningen nervös men lyckades tänka bort det idag, varit så himla gött väder så varit full rulle sen uppgång!!
17,5 timme kvar...
Man har ju tendens att spela upp x antal scenarion i huvudet nu innan...
Varför gör man det? Bara tänker värsta tänkbara...
Enda jag tänker på är att Pyret inte lever
Inte tänker jag på hur glad jag blir när jag får höra pyrets hjärta slå...
Tror att jag idag har tänkt tanken "jag har nog inbillat mig att jag är gravid" ungefär 2387 gånger hahahahaha
Nä tjejer, idag tycker jag att vi tänker positivt allihop! Så vi smittar av oss på alla stackare som mår illa osv!
Det är så härligt att solen skiner, kl är 8:20 och det är 10 grader i skuggan redan!!
Idag ska jag träffa min bästa kompis som ska snittas om 13 dgr! Hon har en stoooor go mage nu! Ska berätta för henne idag att hon ska bli "extramoster"!
Har lite Mary Kay-leveranser att leverera idag till mina härliga kunder!
Mitt vul kommer gå bra, varför skulle det inte? Kommer höra pyrets hjärta slå och sen kan jag äntligen äntligen ringa mamma och berätta!!! Läääängtar!!
Har precis hört lilla pyrets hjärta ticka! Härligt och helt ofattbart!!