• Jiie

december bebis 2012

Oj! Ja hoppas verkligen lillfis stannar lite till!!

• Jiie

Dom sätter väl sånt cerlage eller vad det nu heter, om de behövs?

• Jiie

Järntabletter... Äter gravidtabletter nu, hoppas de hjälper. Inte sugen på mer förstoppning av niferex liksom..,

• Jiie

Nu är jag och sonen på väg till stan! Ska titta på hans pappa som är i stan och bygger lite ny spårväg, sen blir det lunch nånstans!

• Jiie

27 sen i torsdags! Längtar tills de börjar på 3 hehe fast längtar fan inte efter att han ska ut ska på samtal på auroramottagningen om några veckor...

• Jiie

Gomorron!!
    Ny vecka, nya tag, nya uppgifter!! Försöker hålla mig vaken men mina drömmar tar kål på mig:/ helt utmattad och känns som jag inte sovit alls...

• Jiie

Köpte overall för några veckor sen... En tjej i området hade kvar en exakt sådan som Alexander hade när han var liten!!

• Jiie

Jag var hos BM förra måndagen, mitt sf-mått va 28 hehe... lite över normalkurvan
    mitt hb ligger under 110 mer sa hon inte. Sockret va lite högt (varit kalas hela helgen), hjärtljuden runt 150 och blodtrycket bra!
    Lillebror gillar INTE när dom ska lyssna på hjärtljuden! Haha...han verkligen sparkar och bonkar i protest!

• Jiie

Samma här Gutan. Trotsar sammandragningarna så mycket det går innan de är för jobbiga!

Svar på tråden december bebis 2012