december bebis 2012
Oj! Ja hoppas verkligen lillfis stannar lite till!!
Oj! Ja hoppas verkligen lillfis stannar lite till!!
Dom sätter väl sånt cerlage eller vad det nu heter, om de behövs?
Järntabletter... Äter gravidtabletter nu, hoppas de hjälper. Inte sugen på mer förstoppning av niferex liksom..,
Helt klart värt det
Nu är jag och sonen på väg till stan! Ska titta på hans pappa som är i stan och bygger lite ny spårväg, sen blir det lunch nånstans!
27 sen i torsdags! Längtar tills de börjar på 3 hehe fast längtar fan inte efter att han ska ut
ska på samtal på auroramottagningen om några veckor...
Gomorron!!
Ny vecka, nya tag, nya uppgifter!! Försöker hålla mig vaken men mina drömmar tar kål på mig:/ helt utmattad och känns som jag inte sovit alls...
Köpte overall för några veckor sen... En tjej i området hade kvar en exakt sådan som Alexander hade när han var liten!!
Jag var hos BM förra måndagen, mitt sf-mått va 28 hehe... lite över normalkurvan
mitt hb ligger under 110 mer sa hon inte. Sockret va lite högt (varit kalas hela helgen), hjärtljuden runt 150 och blodtrycket bra!
Lillebror gillar INTE när dom ska lyssna på hjärtljuden! Haha...han verkligen sparkar och bonkar i protest!
Samma här Gutan. Trotsar sammandragningarna så mycket det går innan de är för jobbiga!