• Jiie

december bebis 2012

Skönt när det stämmer!
    En vecka kvar tills jag får se vår skrutt!

• Jiie

Imorgon ska jag titta på räkosten, dags för inskrivning!

• Jiie

10+1 idag!
    Tycker tiden går sjukt långsamt!!! Känns som jag varit gravid i en smärre evighet för f*n

• Jiie

Åh måste nog köpa en sån
    Varför blir man så nojig för inför ultraljudet??
    Vid förra vul va jag heeeeeelt säker på att den inte levde, och så blev man överbevisad... Sen var jag lugn!
    NU är jag tillbaka där igen... Fan man är ju hopplös!!

• Jiie

Jag måste dessutom gå dit själv imorgon... bävar!!
    VARFÖR måste man alltid tänka negativt? Man blir ju lika besviken som om man hade tänkt positivt liksom...
    Man är ett hopplöst fall hehehe

• Jiie

Okej... min man har ingen möjlighet att vara med. Han jobbar 30 mil hemifrån...
    Med sonen tyckte jag bara att det var onödigt att han var med hos bm varje gång, han hade fått ta flera timmar ledigt för ett besök på max 20 min... jag gick dessutom lite oftare för att de skulle ha koll på sockret.
    Men inskrivningen hade ju varit helt ok om han hade varit med på denna gången med men men det är inte möjligt nu så bara att bita i äpplet och gå dit
    Ska försöka positivt från och med nu!!

• Jiie

Det är ju bra när dom har ett sånt jobb...min man bygger järnväg så han kan inte riktigt göra så...
    Nu ligger han dessutom ute på veckorna  så går inte alls!
    Tur att vi kommer ha RUL på semestern

• Jiie

Jag bryr mig inte så... Tycker mer det är tråkigt för mannen som missar att få se Pyret idag! Annars går jag gärna dit själv!

• Jiie

Varför sitter alla och viskar i väntrummet?
    Och varför spelas det så deprimerande musik????

Svar på tråden december bebis 2012