• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • SnorkFröken01
    Windra skrev 2012-06-04 13:47:16 följande:
    Har likadant, börjar fundera på om det kan vara foglossning redan?
    gör inte det ont i typ ryggen eller lederna? 
    jag kan ju inte det här.
    själv har jag som mensvärk. 
  • Windra

De trosor jag ske köpt är vanliga

Vet inte hur det "ska" kännas, vet bara att jag har ont som fan!

• cindy03
    sweetbird skrev 2012-06-05 15:01:55 följande:
    Va hos bm i dag. Och fick konstaterat att det är foglossning jag har fått:( kul
    Å h nej! Jag har haft foglossning i båda mina graviditer och det var inte kul! Hoppas du inte får för svåra besvär Skrattande
    Jiie skrev 2012-06-04 21:19:01 följande:
    Vecka 13 och redan valrossvarning!!
    Jisses, undrar hur detta ska sluta :/

Vilken fin mage du harSkrattande!!

• sweetbird

Usch puppas att det inte blir värre bara. Men de känns ju inte som det blir mindre :-/

Nu ligger graviditeten på Facebook :) många grattis har det blivit :)

• Arne Per

Hej hej. En nojjig människa här. Går in i v12 idag, bf 26 dec. Anledningen till att jag är nojjig: december 2010 kände jag att något var fel så jag ljög mig in på akuten. Sa att jag hade ont men hade det inte. Jag mådde illa fortfarande. Men där konstaterade dom att bebisen dött i v12+4 och jag va då inne i v15. Fick göra medicinskt abort. November 2011 blödde jag i V5-6 så jag trodde jag fick ett mf, hade inget kvar men mitt hcg höjdes hela tiden och efter tredje gången konstaterade dom utomkvedshavandeskap. Titthållsoperation, fick behålla allt.
    Idag började min nojja rejält. Jag känner mig inte som vid mitt ma, inte att något är fel, tänker bara tänk om... Sen kan det nog beror på att jag närmar mig för UL för kub testet den 18 juni.... Mår illa och värkande bröst. Lite svag molvärk som om det växer.... Min son är 4,5 år och med honom var allt toppen... Hoppas hoppas

Svar på tråden december bebis 2012