Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    mjupp skrev 2012-04-06 20:57:17 följande:
    När blir jag gravid? Tungan ute
    Någon i din omgivning vill inte att du blir gravid och påverkar dig negativt. Din kropp vill dock annorlunda och du får beskedet att du väntar barn när du befinner dig på en kortare resa.
  • Kaupa Jaur
    Meja2011 skrev 2012-04-06 20:58:45 följande:
    Kommer vi bli gravida i år? Och kommer vi trivas i vårt nya hus? Hur ser ekonomin ut för oss i år :)
    Oraklet ser inte bara ett barn, utan två! Det krävs dock lite arbete, men turen kommer till er. Ni kommer till en början att känna en olustig känsla i huset, men efter en period upptäcker ni en enklare skada på huset. När den är åtgärdad kommer det vara ert drömhus! Ekonomin ser ljus ut med möjlighet till flera småvinster i spel. Lyckotalet är 31.
  • Kaupa Jaur
    Smurry skrev 2012-04-06 20:59:07 följande:
    haha samma här! och får jag jobb efter examen!
    Oraklet ser en rörig bild kring dig - du är en person med mycket på gång samtidigt. Ibland tryter din energi men du har ett speciellt sätt att ge dig själv tid för avslappning. Ett barn kommer att komma in i ditt liv när löven faller, oklart om det är ditt eget eller någon annans. Detta barn kommer få stor betydelse för dig. Redan innan du tar examen får du ett jobberbjudande. Det är ett bra jobb och du trivs, men en period efteråt kommer du drabbas av ekonomiska förluster och söka ett annat arbete.
  • Kaupa Jaur
    Snäckan84 skrev 2012-04-06 20:59:58 följande:
    Måste testa!
    Kan du se min framtid när d gäller arbete?
    Hittar jag ett fast arbete,?
    när i så fall framtida barn?
    flytt i framtiden?
    hur våran ekonomi kommer se ut den närmsta tiden?
    o kommer jag ta mitt körkort?
    När det gäller arbete ser Oraklet en utställning med bilar och andra fordon. Du kommer att byta arbetsplats till ett mer praktiskt arbete inom fordonsteknik - och det både skrämmer och lockar dig. Du kommer trivas utmärkt med ditt jobb så håll ut, det är på väg till dig! Håll utkik efter en man i grön overall - han är din kontakt. Det dröjer ännu något år till en graviditet, oraklet tror starkt på ett flickebarn. En flytt blir inte av just nu då er nuvarande bostad kommer vara er trygga borg i flera år till. Ekonomin går upp och ner, men några större svårigheter kommer ni inte att hamna i. Ditt körkort är nästan här! Oraklet ser en svårighet vad gäller motorvägskörning, du blir rädd av någon anledning, men snart har du körkortet i din hand.
  • Kaupa Jaur
    Eliasmamma skrev 2012-04-06 21:00:51 följande:
    När blir jag gravid med syskon till vår 5 månaders son?
    En graviditet dröjer, men du kommer få tre barn till. Dock kommer de sista två barnen förmodligen vara med en annan man än din nuvarande partner. Oraklet ser ett stort, rött hus du känner väl igen. Sök där efter tips på ökad fertilitet så kan du påskynda processen!
  • Kaupa Jaur
    Envis skrev 2012-04-06 21:04:28 följande:

Hur gammal kommer vår dotter att vara när hon får ett syskon? :P

Oraklet ser siffran 8, men har svårt att tyda om det betyder åtta år eller åtta månader. Det nya barnet kommer födas i samband med att din äldre dotter är på en avslutning av något slag, tex skolavslutning eller julfest.
  • Kaupa Jaur
    SilverWoman skrev 2012-04-06 21:05:59 följande:
    Oraklet, Oraklet på vägen där: Vem den snyggaste på FL är?Skrattande
    Vacker är den som vackert inre har
    Någon med nick på P ligger bra till
    Även en viss silvrig dam
    är riktigt snygg om hon bara vill!
  • Kaupa Jaur
    Toppen9 skrev 2012-04-06 21:09:19 följande:
    Vad är bäst för min familj, att bo kvar eller flytta?
    En flytt öppnar upp för ett rikare och trivsammare socialt liv än ni har i nuläget, men själva bostaden ni har nu kommer ni för alltid att sakna. Oraklet ser många positiva inslag i en flytt och råder till att ni knyter kontakter nära nya bostaden innan ni makar på er. En flytt kommer ske oväntat när ni just gett upp, så håll hoppet uppe!
  • Kaupa Jaur
    SilverWoman skrev 2012-04-06 21:09:53 följande:
    ok, passar på att fråga om jag kommer att bli rik en dag?Drömmer
    Oraklet ser tyvärr inga stora mängder pengar, men däremot har du stor möjlighet att investera i fastigheter få långsiktig trygghet. Du har sinne för affärer och Oraklet säger bestämt: Använd det.
Svar på tråden Oraklet är öppet!