Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Pickeli skrev 2012-04-06 21:10:11 följande:
    Hur kommer det gå med jobbet för mig?

Kommer vi köpa nytt hus snart?

Har jag bihåleinflamnation eller är spiralen på sned?

Spännande
    Oraklet ser tyvärr att din chef är ett falskt avskum som just nu talar i telefon och hånar dina arbetsinsatser och äter påskägg.  Oraklet blir upprört, du måste säga ifrån tydligare! Du kan ditt jobb och ingen annan skulle kunna ta din plats, så överväg noga om du vill sluta på jobbet eller inte. Ett husköp är i antågande, men inte för er utan för någon i din omgivning. Om du spelar dina kort rätt kommer du inom en ägare dock att överlåtas som ägare till detta hus. Du har inte bihåleinflammation utan en kraftig förkylning men spriralen sitter däremot inte där den ska. Det har du haft på känn innerst inne, eller hur?
  • Kaupa Jaur
    Jordgubbssmak skrev 2012-04-06 21:10:40 följande:
    Kommer jag att få ett jobb igen och i så fall när? Skytt född i Lund
    Ja, oraklet ser att ett jobb är på väg til dig men det dröjer. Se upp med att ägna tid åt oseriösa jobbannonser - du är i fara att bli lurad! Ditt drömjobb finns i en byggnad med en klocka högt upp på ytterväggen, sök där!
  • Kaupa Jaur
    Pickeli skrev 2012-04-06 21:11:35 följande:
    Blindtarmsinflammation ska det givetvis stå!!!!!
    Åh nej, oraklet ser ditt inre och helt klart ingen blindtarmsinflammation. Blindtarmsinflammationen är bara din oro inför ett eventuellt sjukdomsfall. Var inte orolig. Ingen i din bekanskapskrets väntar sådana besked.
  • Kaupa Jaur
    Dr Evans skrev 2012-04-06 21:12:34 följande:
    Hur många examina kommer jag att ha innan jag hittar mitt drömjobb?
    Vilket är jobbet för mig?
    Oraklet ser en tendens till olyckliga känslor hos dig - du är mycket begåvad och intelligent, men hur använder du detta? Varning utfärdas. Siffran 6 blir aktuell för dig inom kort, och det rör dina studier.
  • Kaupa Jaur
    Indiansommar skrev 2012-04-06 21:12:43 följande:
    Hur ska det gå imorgon?
    Oraklet ser en röd färg runt ditt känslocentra, spänningen du känner kan vara obehaglig men det kommer att gå bra för dig imorgon. Det är viktigt att du är ärlig, för en liten vit lögn kan komma att ställa till det för dig. Slappna av. Du kan, det vet du. Du bör ta med dig ett föremål i naturmaterial imorgon, det ökar dina chanser!
  • Kaupa Jaur
    JessiWill skrev 2012-04-06 21:13:13 följande:
    Är jag gravid med en pojke eller flicka oraklet?
    Oraklet ser ett gossebarn!
  • Kaupa Jaur
    Lillkossan skrev 2012-04-06 21:13:56 följande:
    VAD kommer jag jobba med efter min föräldrarledighet?

Är min sambo bisexuell?

När kommer jag ta körkort?
    Du får erbjudande om ett helt ny yrkesbana. Du känner dig inte bekväm och tackar nej, ett klokt val! Oraklet ser dig arbeta mycket med fötterna, eventuellt kommer du börja arbeta i ett yrke där du antingen står upp mycket eller kör ett fordon. Din sambo är inte bisexuell, men han söker nya upplevelser. Oraklet ser en man som ofta bär huvudbonad - kan det vara någon din sambo och du nyligen talat om i anslutning till detta? Du kommer ta körkort inom två år, på sommaren.
  • Kaupa Jaur
    Randig skrev 2012-04-06 21:14:19 följande:
    Hur ser min framtid ut på jobbet och när kommer jag bli gravid?Skrattande
    Du vill avancera, men tyvärr ser oraklet inga nya befordringar den närmaste tiden. Oraklet ser att du måste ta mer plats på jobbmötena - du har större kunskap än de flesta av dina kollegor! Du kommer bli gravid i juni i år.
  • Kaupa Jaur
    finskaflikkan skrev 2012-04-06 21:14:38 följande:
    Kommer jag blir gravid snart? Och kommer jag och sambon få jobb?
    Kommer vi flytta snart? Tack på förhand!  
    Oraklet säger detta: Köp ett graviditetstest imorgon dag. Inom en månad får du ett positivt besked! Du kommer få arbete inom kort, men det går lite trögt för din sambo. Se över hans CV, han har glömt att ta upp viktiga egenskaper! Ni kommer flytta nästa år, men inte till ett område ni väntat er. Sök er bort till okända områden, det kommer lära er mycket om er själva.
  • Kaupa Jaur
    Meja2011 skrev 2012-04-06 21:14:42 följande:
    Min dotter har vi "kämpat" oss till, kommer det dröja år igen tills nästa graviditet?
    Oraklet ser inga direkta svårigheter, men ni behöver tur. Tips: tro på vidskeplighet vad gäller fertilitet. Tron på det kommer hjälpa er. En föremål i mörk färg måste ut ur ert sovrum, det hindrar din partners energi. En ny graviditet dröjer, men inte så länge som ni befarar.
Svar på tråden Oraklet är öppet!