Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

cutepoison skrev 2012-04-08 08:48:52 följande:
    När kommer jag bli gravid? 
    Om cirka tre månader kan du vänta dig en graviditet.
  • Kaupa Jaur
    Kasan80 skrev 2012-04-08 09:31:07 följande:
    När föds min lill* bebis? Är beräknad under april månad...
    Var alert den 15, då finns chans för förlossning!
  • Kaupa Jaur
    NoahLeah skrev 2012-04-08 09:44:38 följande:
    Tack.
    En liten fråga till, kommer jag hitta en bostad i den staden jag bor i nu (i sommar) då jag absolut inte kan bo kvar med exet tills nästa sommar?
    Ja, en bostad kommer dyka upp. Oraklet råder dig dock att ha den så kort tid du kan, för den är inte hälsosam för dig.
  • Kaupa Jaur
    YlwaMarie skrev 2012-04-08 10:20:43 följande:
    Jag jag rätt beslut som väljer att flytta till en ny stad?
    Ja, du har tänkt över detta mycket noga och beslutet du kommit fram till är rätt.
  • Kaupa Jaur
    Månsi skrev 2012-04-08 10:57:19 följande:
    åå , nu måste jag också fråga , när i maj kommer bebisen och vad är det för kön?
    och finns även min pappa ibland oss ? /tack på för hand
    Du bör vara vaken den 13, då kan din son komma! Din pappa är alltid med dig, men särskilt för två veckor sedan då du var nära att råka ut för en olycka utan att du förstod det. Han tar hand om dig.
  • Kaupa Jaur
    Jag skrev 2012-04-08 12:08:27 följande:
    Tack för dit svar, men kan du se något som skulle kunna öka våra chanser att bli gravida "snabbare" på något sätt? =) 
    Ni har för mycket planering ert liv, släpp på kraven utifrån så löser det sig! Kanske ska ni dra ner på det sociala umgänget en period och bara träffa de ni VERKLIGEN vill träffa. Oraklet råder er att klä er i blått strax innan sängdags för ökade chanser.
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-04-08 12:26:52 följande:
    Tack för ditt svar. Kommer förlossningen gå bra och kommer jag och min sambo få fler barn i framtiden ?
    Ja, förlossningen går som ni väntat er och ganska snabbt. Fler barn väntar er, du är mycket moderlig så se upp efter förlossningen om ni vill vänta med barn, annars blir du snabbt gravid igen.
  • Kaupa Jaur
    Miss A skrev 2012-04-08 12:27:59 följande:
    Hej! Jag undrar när mitt lill* hjärta kommer att födas och vilket kön det blir?
    Den 19 i månaden står stjärnorna rätt hos dig och en förlossning kan komma igång. Det är en flicka!
  • Kaupa Jaur
    Tiiiiger skrev 2012-04-08 12:34:54 följande:
    Ååh detta lät intressant, verkligen vad jag behöver just nu.
    Kommer jag att hitta ett jobb jag trivs med och vad är det för jobb i så fall.
    Och kommer mitt förhållande klara krisen och är min sambo rätt man att skaffa bran med?
    Kommer jag att bli lycklig?

:)
    Ja, du kommer hitta rätt jobb men det dröjer ännu ett tag. Jobbet du blir erbjuden ligger nära ett strömstarkt vattendrag, en bredare älv eller å. Du kommer arbeta i en bransch du aldrig varit i förr, men du kommer också stortrivas. Du klarar krisen, men dina tvivel kring din sambo har sina skäl. Han är inte fel man att bli pappa, men fråga dig själv en extra gång vad du vill - du vet redan svaret. Lycklig kommer du att bli och vara lång tid framöver!
  • Kaupa Jaur
    Esco skrev 2012-04-08 14:01:50 följande:
    Jag är gravid med första barnet och undrar om du kan se i vilken vecka jag kommer att föda samt om förlossningen kommer att gå bra?
    I vecka 35 kommer en föraning om förlossning, men det dröjer till v. 36 innan barnet kommer. Det går bra för dig, men du blir rejält uttröttad. Se till att ha med dig mycket blodsockerhöjande gott i väskan!
Svar på tråden Oraklet är öppet!