Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

CarolineGbg skrev 2012-04-11 20:47:16 följande:
    När kommer min bebis?
    Res ingenstans den 15 i månaden, då kan bebisen komma!
  • Kaupa Jaur
    plantan skrev 2012-04-11 20:50:36 följande:
    Jag undrar om vi kommer bli en trebarnsfamilj eller inte? Undrar även om/när min make kommer få jobb och var?
    Ja, ett tredje barn kommer. Din man kommer att få ett jobb, en ny arbetsplats som ligger nära en röd tegelbyggnad han varit inne i som barn.
  • Kaupa Jaur
    MeandHim skrev 2012-04-11 20:51:06 följande:
    Tack för ditt svar.
    Min bok om jag nu skulle skriva en skulle isåfall handla om vården i samband med graviditet Så att det skulle kunna vara i utbildningssyfte har du nog rätt i.

Min bror blev halvsidesförlamad och kan i stort sett inte använda sin vänstra arm, han fick ett slag mot huvudet och spräckte skallen.  han måste träna sin vänstra sidan, men såklart oxå den högra om han nu inte kommer kunna använda vänstersidan. Så där har du oxå rätt. 

Min mamma är även hon "medium" men vi står varandra för nära för att hon ska kunna "spå" mig. Hon ser bara mina önskningar...
    Du verkar kunna din grej!!

Med risk att låta tjatig så får du svara om du vill på en sista fråga..
    Kommer vi kunna köpa ett större hus snart?
    Har du något meddelande från mina två små i himlen? Är det dom som ger mig vita fjädrar?

TACK snälla för dina svar!   

Ni kommer att få möjlighet till att köpa ett större hus, men det dröjer tyvärr ca fyra år. Det är dock väl värt väntan, för en ytlig bekant till dig går plötsligt bort och huset, som du vill ha, blir till försäljning. De vita fjädrarna kommer inte från dina änglar, men däremot har du de senaste månaderna upplevt dig som lite tankspridd - det är dina små som busar lite med dig!
  • Kaupa Jaur
    Hemlighet skrev 2012-04-11 20:58:53 följande:
    När kommer våran son att komma?
    Är beräknad i april.
    Hur och när kommer förlossningen att starta?

Kommer min sambo och jag att gifta oss?
    Hur många barn kommer vi att få tillsammans?
    När kommer vi att köpa hus?

Många frågor blev det, jag hoppas du vill/kan svara på dom Glad
    Sonen kommer runt den 26 i månaden, tidigt på morgonen. Förlossningen startar med vattenavgång, som är långsam. Ni kommer att gifta er, du och din sambo, snart. Två gemensamma barn ser Oraklet, och ett radhus.
  • Kaupa Jaur
    YlwaMarie skrev 2012-04-11 21:22:51 följande:
    Tack för ditt svar!
    Känner dock en sorg över att det då ej ser ut som att det kommer hålla mellan min nuvarande man och pappa till min son. Är det så? 
    Det kan vara andra faktorer som påverkar att ni eventuellt separerar, kanske är det utomstående saker som särar er. Det är lite suddigt. Dock kan det också vara så att ni klarar ert förhållande, men ni skaffar andra barnet på annan väg, kanske genom insemination.
  • Kaupa Jaur
    only me skrev 2012-04-11 21:25:26 följande:
    är gravidi v 17 väntar jag en pojke eller flicka`?
    Oraklet ser en flicka!
  • Kaupa Jaur
    pauber skrev 2012-04-11 21:28:19 följande:
    Har haft värk i kroppen i över 10 år, ingen läkare vet vad det beror på! vad kan det vara?
    Du vårdar ofta andra - men glömmer bort dig själv. I vänster bäckenhalva finns en snedhet du bör reda ut, den är otydlig i de undersökningar du gjort hittills. Du belastar din kropp ojämnt vilket gör att värken sprider sig.
  • Kaupa Jaur
    limali skrev 2012-04-11 21:28:45 följande:
    Har en dotter och en son. Blir mitt tredje barn en kille eller tjej?
    Pojke!
  • Kaupa Jaur
    Helene80 skrev 2012-04-12 07:54:47 följande:
    Tack för ditt svar! Du kan möjligen inte se när/ hur vi hittar vårt radhus? Är det en bostad eller hyresrätt? Tack på förhand :)
    Det är en bostadsrätt, ni får syn på en annons i en tidning som ligger på marken!
  • Kaupa Jaur
    stadiljus skrev 2012-04-12 09:59:30 följande:
    Tack för svaret! 22 är nog 22/5, alltså 6 dagar innan bf. Spännande!!

Skyddsängeln är jag inte säker på. När gick på mellanstadiet eller högstadiet fick en av de unga lärarna på lågstadieskolan cancer (jag tror det var leukemi). Hon var min systers klassföreståndare och jag tror att jag hade hunnit byta till högstadieskolan då. Hon var alltid välklädd i kappa och hon och min mamma hade väldigt mycket kontakt under hennes sjukdomsperiod, tills hon gick bort. Tänkte ifall det kunde vara hon. Har du någon mer ledtråd? 
    Denna kvinna som är din skyddsängel bodde i en bostad som var inredd i klara färger, hon tyckte inte om dem. Hon var också ofta ute och promenerade i sällskap med en annan äldre kvinna som du också känner, de var inte släkt. Du har varit förtjust i en manlig vän till din skyddsängel, men är det inte längre.
Svar på tråden Oraklet är öppet!