MeandHim skrev 2012-04-11 20:51:06 följande:
Tack för ditt svar.
Min bok om jag nu skulle skriva en skulle isåfall handla om vården i samband med graviditet Så att det skulle kunna vara i utbildningssyfte har du nog rätt i.
Min bror blev halvsidesförlamad och kan i stort sett inte använda sin vänstra arm, han fick ett slag mot huvudet och spräckte skallen. han måste träna sin vänstra sidan, men såklart oxå den högra om han nu inte kommer kunna använda vänstersidan. Så där har du oxå rätt.
Min mamma är även hon "medium" men vi står varandra för nära för att hon ska kunna "spå" mig. Hon ser bara mina önskningar...
Du verkar kunna din grej!!
Med risk att låta tjatig så får du svara om du vill på en sista fråga..
Kommer vi kunna köpa ett större hus snart?
Har du något meddelande från mina två små i himlen? Är det dom som ger mig vita fjädrar?
TACK snälla för dina svar!
Ni kommer att få möjlighet till att köpa ett större hus, men det dröjer tyvärr ca fyra år. Det är dock väl värt väntan, för en ytlig bekant till dig går plötsligt bort och huset, som du vill ha, blir till försäljning. De vita fjädrarna kommer inte från dina änglar, men däremot har du de senaste månaderna upplevt dig som lite tankspridd - det är dina små som busar lite med dig!