• cozmoz

Lite smått nojjig....

Är i vecka 17+5.
    Väntar fyran.....Känner fortfarande inga rörelser, ibland tror jag mig känna men sen tror jag det e inbillning....
    Liksom inga rörlser som man bara vet att det där var en spark....
    har även köpt ett angelsound....hör inte mkt med den heller svischande ljudet finns där....(blodtillförseln eller puls eller ngt fr livmodern)

Hörde ngt vagt vad jag tror var hjärtljud....för ngra dagar sedan....
    är suppper nojjig.....

Är jag ensam om att känna så....????Är det spökveckorna? magen har växt lite grann...

hur har ni det i vecka 18?

• Svar på tråden Lite smått nojjig....
  • september70

Jag är i v  19 (18+4 ) Men känner inget heller.. Har skrivit i en annan tråd om mig..=)

• SL87

Jag kände första rörelserna i vecka 18+1, men kände dom ordentliga rörelserna då jag verkligen var säker på det i vecka 20! Beror ju på om moderkakan sitter i framvägg eller bakvägg också =)

• Charlie85

Jag har moderkakan i framlägg och kände sparkar denna gång vid v 19. Lyssna jätte långt ner efter hjärtljuden

• Nelliepop

jag är i v 18 med mitt 6de barn o känner inget heller än....

• Sälkut2012

Jag kände första i slutet på vecka 20 och nu i vecka 24 sparkar det på av bara den ;)

• september70

Nelliepop- Kul att du oxå har många barn Skrattande Ja jag hoppas min ligger i fram vägg.. Får ju veta på tisdag hur det är

• GullpuckotMe

jag kände inga rörelser med tvillingarna förens i vecka 20..  har en vän som inte kände något förens i vecka 25...

• cozmoz

tack för era lugnande svar galet att man hela tiden hittar ngt att oroa sig för.....
    lycka till gulliga ni

• Lillisen1

Nis om har många barn, grattis :)

har era magar varit större tidigare de andra gångerna än första? Jag är i vecka 13 och ser inte så gravdi ut och käner inte heller livmodern när jag ligger ner, oro...

Kram

Svar på tråden Lite smått nojjig....