• Aj88

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Jag har ätit tre enkelkurer pergotime. Första 1 mogen äggblåsa och ägglossning. Andra 1 mogen äggblåsa och ovitrelle spruta ägglossning även då. Tredje kuren 5 mogna äggblåsor!! Sex förbud!! Nu blir det uppehåll i två månader. .

• Aj88

Som jag skrev tidigare så hade jag 5 mogna ägg vid vul. Från en enkelkur pergotime Så vi fick också sexförbud, vilket vi följde. Jag väntar på min mens nu som ska komma vilken dag som helst. Jag tror att man ska följa läkarens råd att inte ha sex. Risken för komplikationer är betydligt större. Visst det suger men det är ju ändå läkarna som vet bäst.

• Aj88

Är det någon som vet vad det kan vara för fel och om det finns nån annan behandlingsmetod när man som jag har ägglossat på alla mina tre enkel kurer pergotime men ändå inte blir gravid?? Jag märker inte nån ägglossningsflytning vid äl. Kan det vara felet? Har haft klamydia tre gånger. Kan det påverka?

• Aj88

Choklaa.. Jag har kollat runt lite och problem med köldkörteln syns väl på blodprov? Kollar man inte det i den första undersökningen på fertilitets utredningen?? Mins att jag fick lämna massor av blod prover den första gången.

• Aj88

JRT: precis! Det va det jag tänkte. . Men vad kan felet vara då då? Nån som vet?

• Aj88

Ja jag får höra om spolning behövs. Tyvärr är det ju sommar stängt nu fram till augusti. .

• Aj88

Emmie02:: åh Gud vad roligt!! . Grattis!!
    Ska verkligen säga till om spolning direkt i augusti när dom öppnar igen. Jag har precis som du egen ägglossning ibland och som sagt ägglossat på alla mina tre kurer pergotime. Varför fick du göra en spolning??

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)