• Aj88

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Minaz.... Har du ägglossat på dina pergotime försök??

Varför tror du tidigt missfall? Jag fick jätte jätte ont i magen natten innan mens på kur ett, hade du nått liknande?

Jag har fått tips om spolning av äggledarna här på fl. Har du gjort det?

• Aj88

Jaha mens efter 38 DAGAR!!! En obehandlad månad. Blir sååååå trött.. Trodde nästan jag va gravid nu när mensen gick över 9 dagar. Men icke!! Ny pergotime kur på ons.

• Aj88

Pepsi...
    Gud vad jobbigt! Lider verkligen med dig. Hoppas du får ett starkare plus i veckan.

• Aj88

Pepsi;
    Jävla idiot läkare! Ingen medicinsk kunskap och ingen social kompetens!!

• Aj88

Hej alla.
    Idag har jag varit på vul på dag 10 efter att ha ätit min fjärde enkel kur pergotime.
    Hade flera äggblåsor (igen) och den största på 14mm. Gyn är stängd tills på måndag så jag fick återbesök då för att se om det var dags för ovitrelle sprutan.
    Om äggblåsan redan är 14 mm på dag 10 så borde jag väl ha fått ägglossning vid dag 15? Kan dom se på vul om jag ägglossat eller går det bara genom blodprov?

• Aj88

Lantisen02:
    Hoppas hoppas att det är grav känningar och inte mens känningar du har!
    När är bim?

• Aj88

Hannah8401:
    Jag fick så en kur. Världens magvärk som höll i sig några timmar. Det resulterade i mens (eller ev tidigt missfall) dagen efter smärtan.

• Aj88

FridaF:
    Jag fick sex förbud med 5 mogna äggblåsor. Läkaren sa att det kunde bidra till svåra komplikationer i fall vi lyckades bli gravida.
    Men som sagt, det verkar se väldigt olika ut.
    Håller tummarna för att det går vägen för dig nu!

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)