• elith

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

inne på tredje året med att försöka skaffa barn, har PCO och är inne på andra kuren Pergotime dubbelkur. Jag kände mig också helt säker på att det inte tog sig första gången. Man känner ju sin kropp bäst! :) nu väntar vi på att få komma på ultraljud nästa vecka för att se om det blir nån ägglossning! Vågar man hoppas?

• elith

Hoppas jag har samma tur med dubbel kuren! Super grattis!!!! :)

• elith

Hej på er! Hade tid för vul den 25/7 för att se om det blir nå ägg ( är inne på omgång 2 dubbelkur) men mensen kom tidigare och fick därför börja tidigare med pergo så ska strax iväg till gyn för vul. Nu håller vi tummarna för att det har blivit nåt ägg!!!! :)

• elith

Vul påvisa ingen äl :( äggblåsan ska ju vara 16 mm och här var det bara 10.... Nu ger jag upp orkar inte med besvikelsen hela tiden......

• elith

Jag grina hela vägen hem. Han tyckte vi skulle "köra" på ändå och ta äl test. Han ville inte skriva ut mer pergo till mig. Nej har ätit pergo två gånger,Första gången enkel, första omgången vet jag ej om de blev nån äl då jag inte fick komma på undersökning. Läser på fler sidor att det finns dom som fått äl senare i cykeln? usch allting känns så meningslöst så det är inte sant :(

• elith

Ja jag får ringa privatkliniken som skrev ut pergon, men han är på sen och kommer om 2 veckor.. Har beställt hem ägglossnings tester nu. Så vi måste väl köra efter det. Mannen vägrar ge upp.. Jag hoppas också verkligen att det kanske kanske växer nånting. Tack pepsi!

• elith

Emmie02 det där var precis vad jag behövde höra! En gnutta hopp kom tillbaka! Tack! :) får helt enkelt köra på med äl test och hoppas!

• elith

Ja där ser man då är det inte helt omöjligt! Han sa ju på gyn att det kan hända att jag får äl men att han inte kunde se det nu. Men jag undrar då varför jag inte fick komma och göra ett till vul? Sen tyckte han ju att jag ska köra på med äl tester så det kanske inte är en omöjlighet att det blir äl?

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)