• elith

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Förstår hur du känner Lindulf! Man blir otroligt stressad. Jag känner speciellt så när gyn sa till mig att jag bara får äta pergo tre gånger. Jaha å om det inte fungerar vad händer då? Ivf? Å hur lång tid och vilken kostnad hamnat man i där? Nä det måste få vara vårat år i år! :)

• elith

CD21 och fortfarande inget ordentligt utslag på äl test.. Jag blir galen!!!!!! ð??£

• elith

Nej fy tusan rent utsagt va hemskt Pepsi! :( skickar en stor kram till dig! ❤

• elith

Äntligen är sem över för den gyn jag går vid! Nu väntas telefon tid på tors, så får vi se hur vi ska fortsätta!

• elith

SVH fick inte heller äl av andra kuren dubbelkur pergo :( väntar på att läkaren ska ringa imorn så blir säkert en omgång tre! Gud va jobbigt med såna biverkningar! :( första gången var jag bara väldigt trött. Bu andra kuren fick jag såna jobbiga svettningar hela tiden och även trötthet!!

• elith

Hallå tjejer! Har precis fått en glad gubbe på CB test! Har alltså äl! Är på CD30 är det fullt möjligt!?? Här blir det ordentligt med mys ikväll!!!! :D

• elith

Stumpan81 ja de är mycket möjligt! Jag fick äl på CD30 å min gyn sa att det inte var vanligt men det händer. Senaste brukar vara CD20 sa han men möjligt är de!

• elith

Nej nej! Har "menskänningar" men kan det ens vara så med tanke på att jag fick utslag på äl test i torsdag!? :/

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)