• elith

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Ja alltså, vi gör väl de när lusten faller på då, sen kör vi lite extra under "äldagarna" :)

• elith

Jag kollar med stickor skulle jag skriva, mobilen lever sitt eget liv i bland! ;)

• elith

Är det fler än jag som får såna enorma svettningar av pergon? Jag blir både trött å svettas. :S

• elith

En liten update igen då! Mitt vul ska nu göras på cd15 istället för 16, alltså på fredag. Känner mig redan super nervös över om det blir nån äl eller ej..... Har känt både igår och idag som liknande mensvärk och idag mer som att nån "rycker" i äggstockarna :S men har svårt å tro att det är nån äl på g än, med tanke på att den kom så sent som cd30 förra gången.?

• elith

Ja precis så vart jag med. Sen fick jag som riktiga svett attacker så jag blev å fundera på om klimakteriet kommit ;)

• elith

Huvudvärk har jag också, vet dock inte om det beror på pergotime då jag haft värken länge. Skattar till vårdcentralen och titta om det kan vara brist på nå vitaminer. Och grattis i förskott får man väl säga! :)

Flytningar hade jag också jätte mycket vid första kuren, knappt något sen dom andra två.

• elith

Hallå tjejer! Här kommer lite glad uppdatering, var på vul idag och där fanns en fin äggblåsa på ca 14 mm. Så på måndag ska vi börja med äl tester, och nånstans mellan måndag och torsdag borde äl inträffa. Sen ska jag göra blodprov för att se om äl har inträffat. Känns väldigt bra då läkaren var positiv för att jag verkar svara bra på pergotime :) så just nu känns allting bra, så hoppas hoppas det vill sig nu!!!! :)

• elith

Tack renrot, å jag gör detsamma för dig! Har du fått äl tidigare av pergo?

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)