• Gelicapelica

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Härligt Elith!! kör på!!

Själv sitter ajg och fösöker hålla mig vaken....Mannen kommer hem om en timme ungeför och jag tönkte övertala honom att mysa lite

• Gelicapelica

Sitter med ögonen i kors o e såååå trött, fick skicka ut honom med hunden nu så man kan få sig lite mys.... Det tog ett tag innan han fattade vad jag ville

• Gelicapelica

nä det tror jag inte... men tänkte försöka ha sex varannan dag nu... ska på vul på torsdag och har fått order om sex  på onsdag. 
    Min man kan behövas säga till på skarpen att jag vill ha sex... 
    så inatt blev det fem timmars sömn, men vad gör man inte för att få sig lite

• Gelicapelica
    gipsybird skrev 2012-09-11 21:45:37 följande:
    jag har varit inne några gånger på denna tråd o jag måste berätta att jag tog 3 gånger provera för att sätta igång mensen innan den började komma av sej själv och 6 kurere med pergotime o på den sjätte lyckades jag få äl fick inga på dem förra kurerna.. men nu första äl o igår tog ja ett grav test där det stod "gravid 1-2 veckor" tror ff inte att d e sant efter fem långa år av längtan... så tack pergotime heheh

lycka till alla där ute kram 
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gelicapelica
    Bio skrev 2012-09-12 21:05:38 följande:
    Over and out - det blev ingen pergo för mig, innan utredningen var klar kom det ett plus helt av sig själv! =) Lycka till ni också tjejer!
    GRA´TTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    snosan skrev 2012-09-12 21:00:02 följande:
    har du oxå läkarbesök då? Då är vi verkligen synkade på våra saker. Jag ska till doktorn kl 10 imorn och prata och kolla :)

jag har börjat småkrampa i höger äggstock tror jag...  Är det bra? har aldrig känt det innan och nu är det en pulserande känsla!
    Ja imon klockan 13.45 ska jag dit hoppas att det ser bra ut... känner lite stickningar ibland... o lite svullen, men inte fullt utslag på äl-testen än...

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)