• Rue

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

Jag tror jag plussat.... Bim idag el imon. Tog ett test på kvällen nu för skojs skull och höll på att trilla omkull när streck 2 kom! Var ganska starkt men ska kolla på morgonen imon innan jag säger ngt till sambon- ett missfall i dec tog lite knäcken på oss så vill inte ge falska förhoppningar. OM det ser likadant ut imon så blev det på första omgången!

• Rue

Tack! Vill helst att det ska vara starkare. Var väldigt synligt men inte lika starkt som kontrollstrecket- sist jag va gravid va de lika starka. Kan ju vara Bim imon ist för idag, lite osäker. Men pergo ger inte spökstreck väl?

• Rue

Nä ingen spruta, enkeldos pergo bara. Hoppas! Testar imon igen!

• Rue

2 streck idag med😄. Ska köpa med mig ett clearblue hem fr jobbet idag- sen måste jag nog våga tro på det.

• Rue

Gravid 2-3 på clearblue idag, på eftermiddagen. Pepsi- hur 17 ska man klara av att inte oroa ihjäl sig närmsta månaderna? Fick ett ma i dec i v 9 så stressen finns ju. Men ska försöka bara vara lugn och glad och skåla i mitt alkoholfria imon . Mer öl till sambon😄

• Rue

Frökenanna- grattis!!!! Lillebrorsfaster- kör järnet i helgen så hoppas jag ett fint pluss dyker upp om 2v!

• Rue

Mizzii- kan det nog vara, jag gjorde det iaf. Vaknade i panik ca 1v från äl och frammåt- alldeles kallsvettig! Det kan jag göra om jag har det väldigt stressigt annars men nu fann jag ingen annan anledning än just pergon.

• Rue

Förväntansfull- du kanske bara inte har tillräckligt med hormon än. Avvakta tis och testa igen. Det behöver inte vara kört än.

• Rue

Man kan vara låghormonare. Min syster fick neg på Bim och sedan plus 3 dgr senare- resultatet är ett halvår . Jag fick neg 3 dar innan, halvstarkt plus på Bim och superstarkt 3 dar efter- bägge strecken kom upp samtidigt. Så ett minus innan Bim behöver inte betyda ngt.

• Rue

Förväntansfull- vad tråkigt att höra att det är tufft nu. Ta hand om er i sommar!

• Rue

Fick du äl på enkelkur finns väl ingen anledning att köra dubbel? Jag skulle kört tre enkelkurer och om jag inte plussat så skulle vi kollat på andra lösningar (remiss till fertilitetsmottagningen för vidare utredning)- inget snack om några dubbelkurer för mig pga bra värden. Hoppas det blir ett fett pluss nästa gång!

• Rue

Beror nog på ens utgångsläge, varför man får dom och på läkaren. Min sa 3 omgångar, vet att många fått 6 omgångar och sen finns det visst dom som får ännu fler. Prata med din läkare om vad som blir nästa steg.

• Rue

Hej! Var på ett tidigt ultraljud idag och visade sig att där fanns två små pickande hjärtan! En riktig chock men sååå välkommet!

• Rue

Nä, fram till v 12 ska man käka minst om jag fattat rätt så börja du nu😄. Grattis!

• Rue

Renrot- tappa inte sugen! Det är nu 3 år sedan P-pillrena lades på hyllan och ca 2 år av aktivt försöka. Hände absolut ingenting på över 1,5 år, sen ett ma med totalrubbad cykel som följd och nu äntligen gravid (8+2 idag). Känner såväl igen känslan av att det aldrig är vår tur men sluta inte kämpa och hoppas- det tar lite längre tid för vissa av oss bara.

• Rue

Pepsi- du kan väl lägga länken i överskriften här så hittar alla enkelt? Till gravid-tråden alltså.✌

• Rue

Grattis! Välkommen till pluss-tråden😄

Väntar tvillingar feb 2014
  • Rue

Lite dum fråga kanske med vad är ff kurva?

• Rue

Ser inte din kurva alls, kanske inte går med telefon...

• Rue

Lillebrorsfaster- grattis!!!!! Vad roligt! Välkommen till plustråden😄

Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)