• Pepsi

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

skogstjejen19 skrev 2012-12-10 13:34:03 följande:
    Hejhopp

Jag är så glad idag

Var på VUL idag tog sista tabletten i fredags så jag är på dag 12 idag.

Jag var helt inställd på att inget skulle ha hänt, men så börjar hon mäta och 3 blåsor var pågång
    en på 13 en på 12 och en på 11, jag var helt säker på att hon skulle ge oss sexförbud då men inte de heller.

hon sa att det var 20% chans att lyckas om det blev ÄL        -stämme det?? 

Hur stora har era blåsor varit på dag 12? visst växer dom ca 1-2 per dag? så växer den största på sig bra så är det äl på fredag kanske ? 
    Var mina små eller normala vid detta VUL?????

Jag är så glad även om det inte garanterar någon ÄL så är det första gången jag varit på ett VUL och inte behövt gå därifrån ledsen

Kram på er

Min äggblåsa var nog lite större när jag på VUL, men är inte säker på vilken dag jag var på då. :)
  • Pepsi
    skogstjejen19 skrev 2012-12-10 19:35:11 följande:
    Hur stor?? minns du hur många dagar efter pergon det var?
    Jag var på dag 15, 6 dagar efter sista pergotime tabletten. och då var den runt 18 om jag inte minns fel, fick utslag på ägglossningstestet två dagar senare. Men det har jag lärt mig av denna tråd att inget är omöjligt.  =)
  • Pepsi
    snosan skrev 2012-12-10 22:01:16 följande:
    bim idag och ingen mens, har ont i brösten som f*n! Känns som böstvårtan ska explodera i bhn :(

Har fortfarande molande i tjejmagen och jag hoppas mensen håller sig borta imorn oxå så jag får testa! 
    Spännande! Håller tummarna! :)
  • Pepsi
    CupcakeDream skrev 2012-12-11 09:10:41 följande:
    Gött pepsi:) det låter som ett kalas ägg:) kram
    Det var första gången med dubbelkur, har bara fått gjort VUL vid första dubbelkuren. =)
    Men vi kan ju hoppas att senaste ägget oxå va så fast det släppte lite sent ;)
  • Pepsi
    snosan skrev 2012-12-11 21:24:20 följande:
    Inget plus, men vi väntar och ser om mensen kommer snart, annars om den inte kommer är jag ju gravid :D
    Orkar inte hålla på att testa, var sak har sin tid, som min älskling brukar säga :) 
    Det låter klokt av dig! Tror man blir mer stressad över att testa hela tiden!
    Hoppas tant röd utebilr ;)
  • Pepsi
    snosan skrev 2012-12-12 11:00:47 följande:
    ja de blir onödig stress tycker vi med :) ja hoppas!! skulle vara underbart

Vi har våra stunder ;)

Ja håller med dig till 100 % Tror många stressar upp sig när de inte får ett plus direkt och börjar testa massor istället, och det innebär ju en enorm stress som man kanske inte tänker på innan.

Men satsa på ett plus nästa vecka ;) Vore en fin julklapp :))
  • Pepsi
    snosan skrev 2012-12-12 17:23:09 följande:
    pepsi, ja verkligen, skulle vara så mysigt att berätta för mina föräldrar att de ska blir 
    mor och farföräldrar :D de hoppas juså mycket och hejjar på oss i detta :D 

Ja, det är mysigt. Själv har jag tänkt och vänta med och berätta om det skulle bli ett plus denna månad.
    Vill inte riskera att behöva gå igenom att berätta att man fått missfall igen.
    Så jag vill nog se något annat tecken än bara pluset innan jag berättar. :)
  • Pepsi
    CupcakeDream skrev 2012-12-13 08:34:00 följande:
    När har du bim pepsi?
    Runt måndag, tisdag kanske onsdag nästa vecka. :)
    Skulle tippa på Tisdag :)
  • Pepsi
    snosan skrev 2012-12-13 12:14:42 följande:
    ja jag har ju aldrig haft missfall så om de kommer ett + så berättar jag :)
    Gör du det! :)
  • Pepsi
    snosan skrev 2012-12-13 15:52:16 följande:
    attans! där kom den dumma mensen! Men men bara att börja om på nytt :)
    Fy vad tråkigt :( Men skönt att du är positiv iallafall :D
    Hur många kurer hade du ätit och hur många har du kvar och äta? :)
Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)