Renrot skrev 2012-12-30 02:20:52 följande:
Hej alla!
Nu har jag inte alls hunnit läsa alla inlägg sens sist jag var inne här :P Har varit konstant sjuk med förkylningar, feber och magsjuka. Börjar äntligen bli frisk nu!
Hoppas det är bra med er, att ni haft en trevlig jul.
Jag fick svaren ifrån analysen av polypen efter operationen. Det visade sig vara rester av moderkaka, troligtvis ifrån när jag var gravid 2009. Trots alla gyn undersökningar genom åren så har dom inte ens tänkt att det kunde vara så. Det skulle förklara hur jag mått i nästan 4 års tid nu :P Allt blödande.. Jag är glad att jag inte fått någon infektion eller liknande.
Får se om det blir bättre nu. Jag har faktiskt "bara" haft mens i 10 dagar nu, och det verkar som att det kanske slutar i morgon! :D Jag har aldrig under nästan 4 års tid haft så "kort" mens isåfall :) Bara att den håller sig under 14 dagar är en vinst i sig :)
Jag skall på återbesök till gyn i mitten av februari, men jag har ett litet hopp nu :) Vem vet? Eftersom jag antagligen varit utan ägglossning i nästan 4 år så tror jag att min kropp halvt som halvt ännu trott att den varit gravid och det har gjort att jag har fått hormonstörning under hela tiden. För varför skall någe ägg komma om det redan "finns" något i livmodern? Ja det är bara mina gissningar iaf. Jag skall fråga om det på återbesöket tänkte jag.
Lycka till alla! Snart nytt år, och 2013 skall bli vårat år tycker jag!
Vad skönt att det är över nu! Men vad hemskt att INGEN ens har tänkt åt det hållet!
Synd att det ska behöva gå 4 år innan du nu kan må bättre!
2012, gick ju inget vidare så jag tycker oxå vi kör på 2013 :P
Gott nytt år på dig :)