september 2012
mickenike: usch hoppas du får tag i nån o prata med!! dåligt att du inte får tag i nån!
mickenike: usch hoppas du får tag i nån o prata med!! dåligt att du inte får tag i nån!
jag har med suget efter jordgubbar:)men har inga hemma:(
mm jag g¨r hemma hela tiden med o gjort från start.... rastlös som bara den vissa dar:/
andra går det bättre.....
åh skönt för dej o ha en så nära dej, :)
ser ut som du bär ditt barn rätt långt ner, brukar oftast va tecken på pojke? el visste du va du väntade,.?
min mage e lite högre i form, svårt o förklara haha...:)
lillabambi: ni får flytta till vallentuna:)
mm skönt att man inte e ensam om o gå hemma om dagarna,
men ja har ju gjort det från dag 1... va meningen jag skulle hitta en sysselsättning innan ja skulle bli gravid,
så det blev ändrade planer:) mådde ju jätte dåligt i två månader sen har besvären fortsatt:/
spyr bara nån enstaka gång nu, äter som en häst:) blir aldrig mätt:)
nej du får gärna behålla dina räkningar:)
somelikeithot: ja bär min mage högre, gjort både med dottern o även denna:) o så e det mest chans att det e en liten izabella/izabelle i magen:)
annars storleken på magen påminner om min, blir lite större denna gång tror jag... jag har problem o vända mig i sängen när ja sover, grymt tungt o jobbigt:) sover bara på sidan, får yrsel om jag sover på rygg:/
lycklig och glad välkommen!!!! klart e du välkommen:) va kul med en ny:) intressant det med jordgubbar,
jag äter det främst för det e gott sen att d et e järn i dom, o jag blir så dålig i magen av järntabletterna man tvunget tar:/
vet ni könet på den i magen? vart bor du?
mm same här:(
ja skulle gärna lägga in, men har så svårt o ta själv.... har du facebook?
jag får inte mycke sammandragningar alls, fast det kanske e positivt?
ibland har magen blivit stenhård, men ingen smärta.... jag får ha fruktansvärd halsbränna o foglossning i stället:)hehe
vad händer hos er idag?
här e det sol än så länge, men börjar komma massa moln:/ WOW sol i vallentuna med hehe,trodde d bara fanns regn här
va skönt att renovering ändå går bra:)
har nu fått veta vad jag ungefär kommer få varje månad...
får lägsta nivån som ändå e rätt oki, så får hem en sån ansökningslapp om föräldrapenning...
va mycket man måste göra för o få ansöka om något, f kassan har jag aldrig varit vän med:P
lät inte bra mickenike, bra att sambon tog över!!!:)
nej betala räkningar e inte roligt!!'
försöker fixa sånt e-leg så man kan logga in på fkassan o kontrollera vad man får i föräldrapenning o så, men det vill ej fungera, har ju sån dosa, men blir bara fel o händer inget....
nelliepop:bra fråga, jag har ingen aning:/