Inlägg från: Helenasoch jörgens |Visa alla inlägg
  • Helenasoch jörgens

mm jag g¨r hemma hela tiden med o gjort från start.... rastlös som bara den vissa dar:/
    andra går det bättre.....

åh skönt för dej o ha en så nära dej, :)

ser ut som du bär ditt barn rätt långt ner, brukar oftast va tecken på pojke? el visste du va du väntade,.?
    min mage e lite högre i form, svårt o förklara haha...:)

lillabambi: ni får flytta till vallentuna:)

• Helenasoch jörgens

mm skönt att man inte e ensam om o gå hemma om dagarna,
    men ja har ju gjort det från dag 1... va meningen jag skulle hitta en sysselsättning innan ja skulle bli gravid,
    så det blev ändrade planer:) mådde ju jätte dåligt i två månader sen har besvären fortsatt:/
    spyr bara nån enstaka gång nu, äter som en häst:) blir aldrig mätt:)

nej du får gärna behålla dina räkningar:)

somelikeithot: ja bär min mage högre, gjort både med dottern o även denna:) o så e det mest chans att det e  en liten izabella/izabelle i magen:)

• Helenasoch jörgens

annars storleken på magen påminner om min,  blir lite större denna gång tror jag... jag har problem  o vända mig i sängen när ja sover, grymt tungt o jobbigt:) sover bara på sidan, får yrsel om jag sover på rygg:/

• Helenasoch jörgens

lycklig och glad välkommen!!!! klart e du välkommen:)  va kul med en ny:) intressant det med jordgubbar,
    jag äter det främst för det e gott sen att d et e järn i dom, o jag blir så dålig i magen av järntabletterna man tvunget tar:/

vet ni könet på den i magen? vart bor du?

• Helenasoch jörgens

jag får inte mycke sammandragningar alls, fast det kanske e positivt?

ibland har magen blivit stenhård, men ingen smärta.... jag får ha fruktansvärd halsbränna o foglossning i stället:)hehe

vad händer hos er idag?

här e det sol än så länge, men börjar komma massa moln:/ WOW sol i vallentuna med hehe,trodde d bara fanns regn här

• Helenasoch jörgens

va skönt att renovering ändå går bra:)

har nu fått veta vad jag ungefär kommer få varje månad...
    får lägsta nivån som ändå e rätt oki, så får hem en sån ansökningslapp om föräldrapenning...

va mycket man måste göra för o få ansöka om något, f kassan har jag aldrig varit vän med:P

• Helenasoch jörgens

lät inte bra mickenike, bra att sambon tog över!!!:)
    nej betala räkningar e inte roligt!!'

försöker fixa sånt e-leg så man kan logga in på fkassan o kontrollera vad man får i föräldrapenning o så, men det vill ej fungera, har ju sån dosa, men blir bara fel o händer inget....

nelliepop:bra fråga, jag har ingen aning:/

Svar på tråden september 2012