Inlägg från: Helenasoch jörgens |Visa alla inlägg
  • Helenasoch jörgens

september 2012

Va jobbigt Nelliepop!!! Har med ganska lågt hb, men äter massa jordgubbar:) klarar ej o äta järntabletter längre, blir så dålig i magen:/ kräks inget längre, va en månad sen sist typ, kräks du mycket fortfarande Nelliepop?

Sowmelikeithot: kUL med nytt:) jag hade med kvar massa kläder från min dotter, sen fått en del:)

• Helenasoch jörgens

hej helenah82: vilken vecka är du i?

ja föräldrapenning har ja precis sökt, o väntar svar på... sökte hel o varje dag med lägstanivån, är arbetslös
    e jag som kommer va hemma mest, pappan har sina dar o ta ut, men vet ej hur det funkar, det kanske nån här vet??? med sina 10 dagar??  hur får han betalt, o måste han ringa in om d när barnet fötts el innan?

• Helenasoch jörgens

du ligger alltså bara två dar före mig:) kul!!

när jag vänta min dotter för 11år sen snart, så tog jag ut fullt o fick pengar så ja kunde va hemma 1 ½år...
    sen börja hon på dagis.. tycker inte du e för känslig!! 

tog även fullt nu, skrev i att jag ville ha föräldrapenning från bebis föds till den 31dec 2013... se om d funkar så..
    väntar på att få hem svar, se vad man får osv...

• Helenasoch jörgens

Min dotter kom 4 dar för tidigt!! Så hoppas denna vill komma tidigt med:) bf 14 sep.. Idag bär d av mot stugan. Ligger några mil från Örebro! Regn idag, piss sommar!

• Helenasoch jörgens

Har med massa sammandragningar, o foglossning. Jobbigt o åka in o ut på sjukhus, räcker väl med att man ska ligga där när man ska föda! Jo här får man ont av sparkarna med, rör sig mycket! :)

• Helenasoch jörgens

Välkommen hannovsky:) kul när,d kommer nya hit:)

Vart bor du emma1986? Jo mitt bf verkar stämma:)ska göra ett till UL nästa vecka, spännande!!

• Helenasoch jörgens

Ok

i Emma:) just nu e vi i en stuga i vingåker, bor i Vallentuna annars:)

Fin mage Bambi:) från börja va mitt bf 11 sep flyttad 3 dagar.

Somelikeithot: usch då!! Har en hemsk smärta i vänster bäckenet jag, annars mår ja bra idag:)

31+2 idag... 8 veckor kvar:)

Svar på tråden september 2012