september 2012
Selmv: oki spännande!:) längtar ännu mer nu till ultraljudet, så man vet mer! Spännande va min väger:)
Selmv: oki spännande!:) längtar ännu mer nu till ultraljudet, så man vet mer! Spännande va min väger:)
helenah82:välkommen hit:)
du ligger två dar före mig alltså:)
jag va grymt trött ibörjan av graviditeten:/
nu börjar den tröttheten komma igen, :( räcker väl herregud med foglossningen man har jämt:/
o halsbränna o ont i fötterna:/
vart befinner du dej i detta avlånga land då helena?
somelikeithot: ja känner oftast sparkar uppe o lite buffande längst ner, höger sida gillar min mest o va:)

somelikeithot: tack:) jo väldigt spännande faktiskt!!!
jo riktigt kvavt e det här, både inne o ute:( har fläkten på i taket, fönster öppna o balkongdörr öppen!
men äckligt varmt ändå... städat idag, o tvättat o bäddat nytt i sängar o fick så ont i magen o sammandragningar typ, men va ju tvungen o få lite fint här hemma.... har varit borta, hemma hos mamma i veckan så har sovit väldigt bra där, varit svalt inne.. men här hemma e det riktigt varmt... sitter still men svettas ihjäl ändå..
68dar kvar:)
idag regnar det här, vad gör ni andra en dag som denna?
selmv: orättvist att du har sol:) här e det lite kvavt o regn
somelikeithot: jag jag känner likadant kan jag lova! trött o slut bara.. usch!
bambi låter mysigt:) sj blir man ensam hemma imorgon till onsdag.. resten ska valsa omkring på en båt i två dar... inget jag orkar med min mage:( så blir hemma med katterna, hoppas få besök av syster
jhk88: lugnt att du gnäller, flera som känner som :) jo helgen har varit helt ok...
hoppas min bebbe kommer tidigare med, vill helst inte gå över tiden då blir det väldigt drygt!!
du e inte ensam om o känna dej klagig:)
jag gnäller hela tiden, allt e jobbigt o fel haha... snacka om att gubben o dottern får stå ut med mig, men jag bär faktiskt ett barn i magen inte d lättaste inte!!! min gubbe säger att han gärna skulle ta över o bära barnet o föda, hahaha *ironi*
Tack:) jo vi e rätt aktiva:) jo e skönt o prata med andra i samma sits,som förstår en vad man går igenom!
välkommen skutt! lät inte kul att du legat inne o inte sover bra:/
lillabambi: grattis till ny vecka:)