september 2012
Somelikeithot: lät jobbigt! Sj sover man oftast väldigt bra! Men vaknar varje gång ja vänder på mig,tungt o vända sig,resa sig osv.. Känner mig som en flodhäst;)
Somelikeithot: lät jobbigt! Sj sover man oftast väldigt bra! Men vaknar varje gång ja vänder på mig,tungt o vända sig,resa sig osv.. Känner mig som en flodhäst;)
Skönt att man inte e ensam om att känna sig tung o upp o kissa massa osv:) 31+4 idag:) bm nästa fredag. UL på tisdag.
Otur lillaBambi, fått fel papper jag med osv, :( strul strul
Mickenike: va bra att allt såg bra ut, o kul med ett till UL:) ska på ett jag med! Nästa vecka! Jag har snart 7 veckor kvar
September:vad dåligt av bm, o inte kolla hur bebis låg:/? Går in i vecka 33 på söndag.
Längtar till UL på tisdag:) se om d e en Isabella el en Liam/ oliver? :)
LillaBambi: men om du e arbetslös,så får man väl lägsta nivån.??
Somelikeithot: jag har liknande smärta, men jag har en smärta som sitter i blygdbenet just nu:( så ont!!
Igår när ja tog en kvällspromenad med familjen, fick ja grymt ont, förvärkar:( gubben blev extremt orolig.. Men som tur gick dom över!Så långa sträckor klarar ja ej längre!
MickeNike: min bebis rör sig mycket med.. Men tror inte hon/ han vänt sig än.. E ju mitt andra barn o då kan dom dröja tills dom vänder sig..
Usfy då! Ja bara vila idag!! Hoppas d ger med sig!
Ok Bambi, då förstår jag..
Nej
förstår det! :) här får man nöja sig med lägsta, hoppas jag inte behöver skicka nå mer papper, ansökte nyss, se om man fått nå beslut när man kommer hem, vad händer om barnet kommer tidigare? får man ändå vänta till bf datumet man skrev,när man ville ha f penning? Struligt sånt!
Den lilla M: välkommen hit:) vart bor du/ni då?
Skönt att du mått bra :) foglossning e inte kul kan ja lova!
Du ligger en vecka före mig kul:)
E det första barnet?
Verkar som mångas bebisar vänt sig, min verkar ha mycke plats o röra sig på,snurrar runt hela tiden.
Ja Emma jag har så! O blir orolig som tusan!!! Men min bm har sagt att vi ska åka in o ta en titt om bebis ej skulle röra sig..
Ja inte lätt o tampas med sin oro :/ man vill ju känna sparkar o rörelse hela tiden helst, men ju mindre plats i magen desto mindre sparkar blir det, sa min bm. O läst om det har man gjort!
Bambi: hemskt o ramla usch:(
skulle få panik, nu e man så klumpig o tung, har varit nära o ramla några gånger..
Så lite så lilla M :) kul med nya i forumet:)
Min lilla bebis rör sig väldigt ofta!! Snurrar runt där inne;)
Ligger mest på höger sida.
Jag har sån smärta från bäckenet o blygdbenet, så fort jag rör mig:/