• Forumvärd

    Gissa vem eller vad- vinn bokkasse!

    Skarpa skrev 2012-05-08 14:07:32 följande:
    Nils Karlsson Pyssling?
    Nej
  • Forumvärd

    Tack alla som har varit med och tävlat!
    I morgon kör vi igen med en ny bokkasse och tävlingen kör igång samma tid som idag d.v.s. 14:00 Solig

  • Forumvärd
    AlexanderBubben skrev 2012-05-08 14:19:03 följande:
    Jaaaa!!!!!!!!!! Jösses så glad jag blir, jag som aldrig brukar vinna tävlingar! Skrattande Detta blir en mycket uppskattad present till min lille pojk!
    Grattis!! Solig
  • Forumvärd
    MammaJohanna84 skrev 2012-05-08 14:29:47 följande:

    Men nallebjörn har ju svarat birk kl 14.10 och vinnaren svarade 14.11 hur stämmer det?


    Rätt svar kom i inlägg nr 30
    Det skrevs 14:02
  • Forumvärd
    Anton Chigurh skrev 2012-05-08 14:31:15 följande:
    FRU FORUMVÄRDEN !!!

    Jag tycker min gissning på Barack Obama var tämligen kvalificerad, och här vet jag att du håller med mig, det i sin tur borde rendera i någon typ av tröstpris för min del eftersom jag la ner hela min själ i denna tävlingen, det märkte du säkert !!!

    Ett lämpligt pris i detta fall vore tex 36 månaders fullständig immunitet mot alla förekommande typer av raderingar och diverse avstängningar, Jag skulle tom vara nöjd med 24 månader.

    Nå, vad säger du, Charlotte, jag är väl inte omöjlig här ???

    Och ha en fortsatt underbar dag. Solig
    Den var väldigt kreativ Anton. Tyvärr räckte det inte denna gången men du har ju en chans i morgon och resten av veckan Solig
  • Forumvärd
    carro22 skrev 2012-05-08 14:47:15 följande:
    när får man se omröstningen till danonino tävlingen??
    Kika i tävlingstråden för Danonino. Jag kommer alldeles strax att lägga ut information där
Svar på tråden Gissa vem eller vad- vinn bokkasse!