Inlägg från: Ebba Caroline |Visa alla inlägg
  • Ebba Caroline

Ersätta undersköterska med sjuksköterska?

Ebba Caroline skrev 2012-05-22 23:52:54 följande:
    Utan legtitimation ja
    Anställd
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline
    Anonym (Ssk) skrev 2012-05-22 23:55:13 följande:
    Nu ingår det i och för sig inte i ssk-utbildningen (ja jag är sjuksköterska). Nej , du var inte ironisk på en fläck.

Men om du nu vet så kanske du kan förklara varför man diskuterar krt eller lång slang. Det är väl enklare att bara ha en längd.
    Jo jag var ironisk. Diskutera med den som sa det istället, tror du får korrekt svar på vad som menades.
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Ebba Caroline
    Anonym skrev 2012-05-23 04:36:15 följande:
    Nar du blivit lite mer erfaren forstar du nog att den taktiken kanske inte ar den basta. Du kommer mota manga scenarior du anser ar fel, ska chefen behova forklara allt for dig? Istaller for att prata med kollegorna?
    Nu pratar jag om fel fel, dvs saker som ÄR fel. Inte att andra gör det på andra sätt.
  • Ebba Caroline
    Anonym (Ssk) skrev 2012-05-23 07:45:17 följande:
    Jupp, det här inlägget fullkomligt osar ironi .

Jag tror inte du har en aning om varför den här saken diskuteras eller varför längden spelar någon rol. Vet man inte är det bättre att var tyst.
    Tur är väl att du inte har någon aning om vad jag vet och inte vet Jag vet vet mycket mer än du tror!
  • Ebba Caroline
    Susanne 977 skrev 2012-05-23 10:31:37 följande:
    Det är som väldigt intressant är att sista åren har trycksåren ökat på våra boende efter vistelse på sjukhuset.
    Det räcker med några dagars på en avdelning så kommer de hem med fula sår och hälar och rumpa.