Juni-barnen
JennieJ. Härligt att höra.
JennieJ. Härligt att höra.
Smart att hitta rutiner när man ska ge dropparna.
Jag tror inte att hon har reagerat. Inget märkbart somj ag tänkt på. Jag varken visste eller har hört att dom kunde reagera så på dropparna. Tur att man lär sig nåt här i alla fall.
Blev något smått chokad när jag tittade med handspegel i underlivet idag. Tycte att jag fortfarande var rätt så svullen precis ovanför slidan. Åtta veckor sedan nu. Någon som vet om det är normalt???!
Här har vi också TryggHansa med extra tillägg som ska täcka nåt mera.
Jag känner igen det där med att toppar och klänningar är för små över bysten. Men jag njuter i fulla drag över mina bröst just nu. Mina bröst ökade faktiskt en storlek efter jag fick sonen. Men delammade bara då också. Så vi får se hur det blir denna gången. Ingen mer ökning i storlek hoppas jag inte i alla fall.
Jag är inte heller nere på min vikt ännu.
Tycker snarare att jag fått tjockare hår. Till och med har det kommit fram skruvlockar i nacken, Gillar inte när mitt hår lockar sig i vanliga fall. Men nu ser det bättre ut i och med att det är tjockare.
Glöm inte att dricka galet mycket vatten. Amningste eller luzern-te funkar också bra.
Elvis Mamma. Precis så är det med Isabella också. Sover så gott när bilen kör eller när man drar vagnen. Men sover också gott i famnen och vaknar 9 gånger av 10 när man lägger ner henne.